KTV Group etablerer nytt selskap i Angola.

KTV Group etablerer KTV Group Angola sammen med partner United Transport. Det nye selskapet vil tilby vedlikeholdstjenester innen industri og offshore.

KTV Group fortsetter sitt fokus på etablering i andre regioner, for å kunne levere en totaltjeneste innen vedlikehold for industri- og offshorebransjen. Vi er allerede i gang med prising av spennende prosjekter innen rengjøring, og da spesielt innen tankvask og industrirengjøring sier daglig leder i KTV Group Kennet Nilsen.
KTV Group er, med sin 27 års brede erfaring med tankvask som spesialkompetanse, attraktiv spesielt for nye voksende oljenasjoner. Vi har store forhåpninger for hva vi kan klare å oppnå sammen med vår lokale partner de neste årene sier Nilsen.
Nilsen er svært fornøyd med etableringen av KTV Group Angola, og bekrefter også at det pågår samtaler for nye etableringer i andre regioner rundt om i verden.

KTV Group ble stiftet i Norge i 1992 av gründer Kennet Nilsen. Selskapet har bygget solid kompetanse innen vedlikehold til olje, gass og eiendoms sektorene. KTV Group er i dag tilstede i flere verdensdeler, og vi kan tilby verdensomspennede tjenester.Vi er aktivt ute og søker partnere for etablering i alle land og nasjoner, og har utviklet en helt unik partneravtale. Våre produkter og tjenester skiller seg klart fra mange andre leverandører, spesielt med våre unike vedlikeholdsavtaler hvor vi overtar vedlikeholdsansvar.Strategi for selskapet er langsiktig og over mange generasjoner. Vi har evnen til å tenke langt frem, og vi mener store deler av vedlikehold kommer til å bli utført av roboter, kontrollert via datamaskin.Vår FoU-avdeling har allerede skapt mye innen roboteknologi, og ikke minst markedstilpassede produkter og tjenester. Denne prosessen i selskapet vil aldri stoppe, og vi har evnen til å tenke det andre ikke tør.