Kredonor AutoFakt – sømløst fra Parkering til betaling

Vi lanserer nå tjenesten Kredinor AutoFakt, en løsning som gjør parkering og betaling befriende enkelt for bileier – og for parkeringsselskapet. – Med Kredinor AutoFakt leses kjøretøyets registreringsnummer automatisk på vei inn og ut av parkeringen. Kunden betaler gjennom den kanalen som passer best: Kontant, kort, app eller via faktura som sendes fra Kredinor.

Den nye faktureringsløsningen Kredinor AutoFakt  er utviklet for å gjøre det enklere for bileier å betale for parkeringen, sier Audun Rønningen Danielsen, kommersiell direktør i Kredinor.
Den nye faktureringsløsningen Kredinor AutoFakt er utviklet for å gjøre det enklere for bileier å betale for parkeringen, sier Audun Rønningen Danielsen, kommersiell direktør i Kredinor.

– Den nye faktureringsløsningen er utviklet for å gjøre det enklere for bileier å betale for parkeringen, og mindre ressurskrevende for parkeringsselskapet å kreve inn pengene, sier Audun Rønningen Danielsen, kommersiell direktør i Kredinor. – Med Kredinor AutoFakt skjer alt sømløst for parkeringsselskapet – tid og ressurser som tidligere ble brukt på fakturering og betalingsoppfølging kan nå brukes til andre ting, understreker han.

Parkering blir enklere og mer kundevennlig

Parkeringsbøter er snart historie for flere og flere parkeringsselskap som lar kunden betale for faktisk medgått tid for parkeringen, fremfor å ilegge dem bøter for å ha forhåndsbetalt for lite. Den nye teknologien reduserer også utgiftene til parkeringsvakter. I tillegg er automatisk skiltregistering ved inn og utkjøring en gevinst for forbrukeren som slipper å bekymre seg for bøter, sier Audun Rønningen Danielsen.

Kunden har valget

Når registreringsnummeret leses automatisk på vei inn og ut av parkeringshuset, muliggjør det flere betalingsmuligheter etter at parkeringen avsluttes. Kunden kan betale i automat, i en app eller bare ved å kjøre ut av parkeringshuset og få faktura tilsendt i ettertid. Dersom faktura velges, kobles dataene med motorvognregisteret, og Kredinor AutoFakt sørger for en sømløs prosess fra kravet har oppstått, til faktura er betalt. Dette gir gode kundeopplevelser og fornøyde kunder.

Betalingsoppfølging og inkasso

Hvis faktura ikke betales skjer videre oppfølging i Kredinor sømløst gjennom for eksempel purring, varsel om inkasso og rene inkassotiltak. Hvis kunden klager på faktura, stoppes videre prosess inntil vi får undersøkt saken. Kredinor følger tett inntil saken er avsluttet, og kan i tillegg til ren fordringsadministrasjon og inkasso også bistå med kundeservice-tjenester dersom oppdragsgiver ønsker det.

- Dette er vinn vinn. Vi gjør det enklere for både sluttkunde og parkeringsselskapet, avslutter Audun Rønningen Danielsen i Kredinor.

Kredinor – markedsleder i parkeringsbransjen

Kredinor er en viktig aktør i parkeringsbransjen og bistår med løsninger som håndterer alle ledd fra Ileggelse/parkeringsbot til pengene er på konto hos vår oppdragsgiver. Parkeringsservice i Kredinor, håndterer rundt 250 000 ileggelser i løpet av et år, og er tett på i hele inkassoløpet fra betaling uteblir til pengene er på konto. Parkeringservice ivaretas via vårt erfarne spesialistteam i Kristiansund, som samarbeider tett med kundeservice, saksbehandlere og vår avdeling for overvåking i Oslo.

Kredinor Auto Fakt, sømløst fra parkering til betaling
Videokanal

Rådhusgata 27

Kredinor er Norges største inkassoselskap målt i antall saker, med hovedkontor i Oslo og vårt spesialistteam innenfor Parkering i Kristiansund. Vi tilbyr løsninger innenfor fakturering, inkasso og porteføljekjøp til bransjene energi, bank/finans, handel/service, telecom - og offentlig sektor. Innenfor Parkering tilbyr vi løsninger til private og offentlige parkeringsselskap. Vi leverer løpende nye løsninger som Kredinor AutoFakt for å gjøre det lett å betale. I tillegg til avdelingen i Kristiansund har vi kontor i Tromsø, Trondheim, Fredrikstad, Bergen, Stavanger, Kristiansand, Porsgrunn, Hamar, Ballerup utenfor København i danmark, Stockholm i Sverige og hovedkontor i Oslo. Les mer på kredinor.no.

Følg saker fra Kredinor

Registrer deg med din epostadresse under for å få de nyeste sakene fra Kredinor på epost fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.

Siste saker fra Kredinor

Når tusendelene teller - perfeksjonister på isen skaper fotomagi28.9.2018 16:28Pressemelding

Som stolt hovedsponsor av en av verdens beste skøyteløpere, Sverre Lunde Pedersen, viser inkassoselskapet Kredinor nå bildene som den internasjonalt anerkjente stjernefotografen Thomas Morel har tatt under en fotoshoot i Vikingskipet på Hamar. Mens Sverre Lunde Pedersen jakter de beste tidene på skøyteisen, jakter Thomas Morel det ultimate foto. Det kan være tusendelene som skiller det beste bildet fra det dårlige, og det er tusendelene som skiller den beste fra de andre i skøyteløp.