Easy2You

Kontrakt til Easy2You på levering av lørdagsavis

Får 10 av 10 poeng: Samferdselsdepartementet har besluttet å inngå ny kontrakt med Easy2You AS på levering av lørdagsavis til abonnenter, og gir selskapet toppscore på både pris og leveringskvalitet.
Full pott til Easy2You fra Samferdselsdepartementet

Selskapet Easy2You får dermed fornyet tillit fra departementet med toppkarakter på både pris og leveringskvalitet i konkurransen «Anskaffelse av leveringspliktige posttjenester – Levering av aviser i abonnement på lørdager».

- Vi er veldig fornøyd med å vinne kontrakten på nytt, og ikke minst at vi får toppscore fra departementet. Dette er en bekreftelse på at vi som selskap lever opp til vår filosofi ”Mer enn levert”, sier Espen Slyngstad, administrerende direktør i Easy2You.

10 poeng på pris og levering
I tildelingsbrevet fra Samferdselsdepartementet framgår det at tilbudet fra Easy2You scorer 10 av 10 poeng på tildelingskriteriet «vederlag». Departementet framhever også at Easy2You har som eneste kvalifiserte tilbyder i konkurransen redegjort troverdig og tillitsvekkende for leverandørens plan for gjennomføring av forpliktelsen til å levere tjenester i henhold til kravspesifikasjon og avtaleutkast – og får også 10 poeng på tildelingskriteriet «leveringssikkerhet».

Endret navn i 2018

- Vi ønsker å fremstå tydeligere i markedet og har derfor nylig endret navn til Easy2You. Selskapet vil gjøre det lettere for bedrifter å levere, kommunisere og transportere, sier Slyngstad.

For mer informasjon:
Espen Slyngstad, administrerende direktør i Easy2You AS
espen.slyngstad@e2y.no

Full pott til Easy2You fra Samferdselsdepartementet

Om Easy2You

Easy2You
Prinsens gate 5

+47 220 79 400https://www.easy2you.no/kontakt/

Easy2You har over 800 ansatte og 450 biler fordelt på 20 terminaler og kontorer i Norge. Easy2You er en navneendring av selskapene Kvikkas AS og Norpost Distribusjon AS. Vi ønsker å fremstå som én enhet i markedet og vil ved å kombinere det beste fra begge selskapene gjør det lettere for bedrifter å levere, kommunisere og transportere.