Kvale Advokatfirma DA

Konkursåpning RenoNorden

Det er i dag åpnet konkurs i RenoNorden ASA (org. nr. 996 755 215) og RenoNorden AS (org.nr. 982 123 801). Advokat Tom Hugo Ottesen ved Kvale Advokatfirma er oppnevnt som bostyrer.

Konkursen i morselskapet RenoNorden ASA skal ikke påvirke driften i de øvrige nordiske selskapene (RenoNorden AB, RenoNorden A/S DK, RenoNorden Oy), som vil ha "business as usual". Boet vil arbeide med å overdra aksjene i disse selskapene til en ny, langsiktig eier som i tiden fremover kan ivareta løpende kontrakter på en god måte. Boet er i dialog med flere interessenter. Eventuelle øvrige interessenter til aksjene i ett eller flere av disse tre selskapene kan henvende seg til RenoNorden ASA, dets konkursbo v/advokat Carl Christian Marthinussen, epost: ccm@kvale.no.

Boet vil søke å tilrettelegge for at virksomheten i det norske datterselskapet RenoNorden AS kan fortsettes i en overgangsperiode til og med den 28. september 2017, mens det arbeides for en overdragelse av kundekonktrakter og kjøretøyer mv. De enkelte kundene vil kontaktes direkte av boet vedrørende de nærmere vilkår for fortsatt drift i en slik overgangsperiode.

Kontaktinformasjon for generelle henvendelser til konkursboet: e-post ktr@kvale.no

Om Kvale Advokatfirma DA

Kvale Advokatfirma DA
Haakon VIIs gate 10
1752 Vika

Kvale Advokatfirma DA er et forretningsjuridisk advokatfirma som bistår nasjonalt og internasjonalt næringsliv. Vi teller over 90 ansatte ved vårt kontor i Oslo.

Følg saker fra Kvale Advokatfirma DA

Registrer deg med din epostadresse under for å få de nyeste sakene fra Kvale Advokatfirma DA på epost fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.