Konica Minolta på Skandinavias største grafiske messe

Vi er på Sign & Print i Stockholm fra 5.-7. februar.

Representanter fra Konica Minolta

Sign & Print 2019 i Stockholm er den største messen for grafisk bransje i Skandinavia, og Konica Minolta er solid representert.

Det er i år mange gode grunner, også for norske virksomheter, å avlegge messen et besøk. For det skandinaviske markedet har Konica Minolta aldri vist frem et bredere spekter av løsninger for print i ulike formater og raffinert etterbehandling.

Her er noen av godbitene: Spottlakk og foliering med MGI Jetvarnish 3DS, fullblods etikettprinteren Accurio Label 190 for små- til mellomstore volumer. Den meget populære og allsidige storformatprinteren Epson S80600. Suksessen AccrioPress C6100 med innovativ teknologi for kvalitetoptimalisering og ikke minst Europa premiere på imponerende AccurioWide 160, - en hybrid UV storformatprinter for stive medier og rull til rull.

Konica Minoltas flaggskip innen digitaltrykk, Accruio Print C6100, vil selvfølgelig stå i full produksjon i kombinasjon med en Plockmatic SD 500.

Du treffer selvfølgelig våre norske representanter Roger Wiig og Morten Hegge på stand C23 og C24 under messen.Ta gjerne kontakt for å avtale møte.

Representanter fra Konica Minolta
Produktsjef Morten Hegge
Salgssjef Roger Wiig

Konica Minolta Business Solutions Norway as er et globalt IT- selskap som tilbyr bedrifter strukturerte  og GDPR-kompatible arkiv- og dokumentsystemer, som forenkler, effektiviserer og gir bedrifter full oversikt i hverdagen. Selskapet satser på IT-plattformer som  binder sammen maskinvare, programvare og tjenester sømløst og intuitivt slik at dette kan tilpasses individuelt i omfang og dybde til infrastruktur og krav til ethvert selskap.

Det internasjonale konsernet er kanskje først og fremst kjent for å være en ledende leverandør av printere  med implementerte og solide sikkerhetsfunksjoner til bedrifter, i tillegg til digitalttrykkmaskiner til grafisk bransje.