Konica Minolta og NHO Eiendom utvider sitt samarbeid

Ny samarbeidsavtale som inkluderer Facility Management-tjenester.

Daglig leder av NHO Eiendom, Truls Eirik Baklid og Salgsdirektør i Konica Minolta, Morten Sæther, under signering av avtalen.

Konica Minolta Business Solutions Norway as og NHO Eiendom as har inngått avtale om Facility Management- tjenester, som gjelder drifting av printsenteret i Næringslivets hus.

Avtalen er en utvidelse av det eksisterende samarbeidet for levering av multifunksjonsprintere med sikker-print-løsning, til nå også å inkludere tjenester.

Målet med avtalen er at begge parter bruker mindre tid på interne prosesser og styrker sin konkurransekraft innenfor sine respektive kjerneområder.

- Det er første gang vi har valgt å se på muligheten for ekstern drift av vårt printsenter. Vi er svært fornøyde med å lande på Konica Minolta som leverandør og vi ser frem til å videreutvikle det gode samarbeidet vårt. For NHO Eiendom betyr denne avtalen at vi kan konsentrere oss om egen kjernevirksomhet. I tillegg har vi store forventninger til at vi med denne avtalen får en effektiv og tidsriktig drift av printsenteret, sier daglig leder i NHO Eiendom, Truls Eirik Baklid.

Salgsdirektør i Konica Minolta, Morten Sæther, legger til: - Konica Minolta gleder seg til å ta fatt på nye utfordringer med NHO Eiendom. Vi kjenner presset på å levere tjenester av ypperste kvalitet. Samtidig ser vi at etterspørselen etter leveranse av tjenester tilknyttet print-avtaler er økende i markedet. Vi har stor tro på at denne avtalen bringer oss tettere sammen og vil gi oss større muligheter til å utvikle partnerskapet ytterligere.

Avtalen trer i kraft fra 01.01.2018 og varer ett år med muligheter for forlengelse.

OM NHO:
Næringslivets Hovedorganisasjon (NHO) er den største interesseorganisasjonen for bedrifter i Norge. NHO ble stiftet i 1989 og har i dag over 25.000 medlemmer. Medlemsbedriftene spenner fra små familieeide bedrifter til multinasjonale selskaper i de fleste bransjer. Bedriftene utgjør 570.000 årsverk.

Samarbeidsteamet: f.v Salgsjef for storkunde, Thomas Kristiansen, Salgsdirektør Morten Sæther - begge fra Konica Minolta. Deretter Anita Grover Asplund, Truls Eirik Baklid, Kjersti Weston og Knut Kalsås fra NHO Eiendom.

Konica Minolta Business Solutions Norway AS er blant markedslederne innenfor salg av dokumenthåndteringssystemer og multifunksjonsprintere til bedrifter. Konica Minolta Business Solutions Norway AS ble etablert 1. april 2004, selskapets hovedkontor ligger i Nydalen i Oslo og teller ca. 190 ansatte. Konica Minolta Business Solutions Norway AS har en forventet omsetning på over 440 millioner norske kroner. Vi har egne avdelinger med kontorer i 11 fylker og 27 frittstående forhandlere som kompletterer vårt distribusjonsnett. Vår landsdekkende service strekker seg fra Kristiansand i sør til Svalbard i nord. For å sikre nærhet og problemfri kommunikasjon til kundene våre, har vi hele vårt serviceapparat i egen organisasjon.

Konica Minolta Business Solutions Norway AS er en del av et verdensomspennende høyteknologisk selskap med 41 000 medarbeidere i over 100 land. Selskapets økonomiske styrke og evne til nytenkning gjør oss i stand til å levere bærekraftige løsninger til et privat og offentlig næringsliv i stadig endring.

Følg saker fra Konica Minolta

Registrer deg med din epostadresse under for å få de nyeste sakene fra Konica Minolta på epost fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.

Siste saker fra Konica Minolta

AccurioPress C6100 er kåret til beste produksjonsprinter i sin klasse4.10.2017 14:38Pressemelding

Konica Minolta AccurioPress C6100 er kåret til beste produksjonsprinter i sin klasse (Outstanding Color Mid-Volume Production Device)  Særdeles stabil og god printkvalitet, meget produktiv, solid medie-håndtering opp til 400 g/m², automatisering av fargekorrigering og tosidig pasning, er noe av lovordene fra Keypoint Intelligence. – Dette bekrefter de gode tilbakemeldingene vi har fått fra kunder. Vi forventer oss mye av dette produktet. Her har Konica Minolta utviklet ny, innovativ og brukervennlig teknologi, sier produktsjef Morten Hegge. Mer om prisvinneren her!