Konica Minolta lanserer ny nettbutikk for bedrifter - velkommen inn!

Hva er nytt?

Lettet gjeng som endelig kan presentere ny nettbutikk for medarbeidere og kunder.

Konica Minolta lanserer en ny nettbutikk for bedrifter - velkommen inn!

Kjøp alt av IT-ustyr bedriften din trenger på ett og samme sted
Som bedriftskunde i vår nettbutikk tilbyr vi deg alt av IT-utstyr: Fra dataprodukter som servere og PC, til et stort utvalg av tilbehør og rekvisita. I tillegg til printere, Apple produkter, mobiltelefoner, dataforbruksartikler og nettverksutstyr. Samt mye mer!

Hva er nytt?
Konica Minolta velger nå å re-lansere sin nettbutikk med tanke på brukervennlighet og brukeropplevelse, utvalg av varer, pris og servicegrad. Det vil i praksis si større sortiment, ny visuell plattform, live-chat med kundeservice og enda raskere leveringstid.

Nettbutikk-ansvarlig Christer Bech sier: - Det var på tide å modernisere nettbutikken. Vi har endret den grafiske lay-outen slik at den samsvarer med kvaliteten som Konica Minolta ellers står for. Nettbutikken er nå like brukervennlig og effektiv som resten av vår produkt-portefølje. I tillegg har vi stor fokus på kundeservice slik at vi opprettholder den høye servicegraden som vi er kjent for.

Bech legger til:- Vi har alle de kjente merkenavnene, som blant annet Apple, Lenovo og selvfølgelig Konica Minolta.

Nettbutikken er for bedrifter (krever organisasjonsnummer) og har alt en bedrift trenger av IT. Ta en titt her!

Takket være denne gjengen kan du nå kjøpe alt av IT til bedriften på ett og samme sted.(f.v) Daniel Perry, Mats Arstal og Christer Bech.

Konica Minolta er et globalt selskap som tilbyr bedrifter digitale arkiv- og dokumentsystemer, som forenkler, effektiviserer og gir bedrifter full oversikt i hverdagen. Vi er også en ledende leverandør av printere til bedrifter og digitaltrykkmaskiner til trykkerier. Vår jobb er å sørge for at våre kunder får optimale og kostnadseffektive produkter og løsninger som inkluderer markedets beste driftsikkerhet og support.

Et globalt og inovativt selskap:
Med 41 000 medarbeidere i over 100 land utvikler Konica Minolta ledende og prisbelønte produkter og teknologier. Selskapets evne til nytenkning gjør oss i stand til å levere bærekraftige løsninger til et privat og offentlig næringsliv i stadig endring.

Konica Minolta Norge har sitt hovedkontor i Nydalen, Oslo. I tillegg til 9 salgskontorer i Norge og 26 forhandlere.

Følg saker fra Konica Minolta

Registrer deg med din epostadresse under for å få de nyeste sakene fra Konica Minolta på epost fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.

Siste saker fra Konica Minolta

AccurioPress C6100 er kåret til beste produksjonsprinter i sin klasse4.10.2017 14:38Pressemelding

Konica Minolta AccurioPress C6100 er kåret til beste produksjonsprinter i sin klasse (Outstanding Color Mid-Volume Production Device) Særdeles stabil og god printkvalitet, meget produktiv, solid medie-håndtering opp til 400 g/m², automatisering av fargekorrigering og tosidig pasning, er noe av lovordene fra Keypoint Intelligence. – Dette bekrefter de gode tilbakemeldingene vi har fått fra kunder. Vi forventer oss mye av dette produktet. Her har Konica Minolta utviklet ny, innovativ og brukervennlig teknologi, sier produktsjef Morten Hegge. Mer om prisvinneren her!