Konica Minolta lanserer en ny serie digitaltrykkmaskiner

- En digitaltrykkløsning som alltid leverer en super kvalitet

Nye AccurioPress C3080 serien består av modellen C3070, C3080 og C3080P på henholdsvis 71 og 81 sider pr. minutt, og bygger på storselgeserien PressC2070 fra Konica Minolta.

Hva er nytt og forbedret?
Konica Minolta har forbedret produktet på en rekke områder med blant annet støtte for langt format opp til 1300 mm og langt format opp til 762 mm fra høyvolumsmagasin og automatisk tosidig. Dette åpner for en rekke nye spennende printapplikasjoner. C3080 serien kjører opp til hele 350 g/m² tosidig og maskinen korriger nå automatisk tosidig pasning i sanntid.

SE DEN NYE SERIEN HER!

Hva mener Konica Minoltas produktsjef om den nye serien?
Produktsjef Morten Hegge sier: - Alle disse optimaliseringene gir trykkeriet en digitaltrykkløsning som alltid leverer en super kvalitet. Robust vakuminntrekk fra papirmagasiner, et stort utvalg av inline etterbehandling  og automatisk kalibrering sørger for en løsning der trykkeriet skal lete svært lenge etter feil og mangler. Perfekt bildeoptimalisering,- avslutter Hegge.

Konica Minolta Business Solutions as er et globalt selskap som tilbyr bedrifter strukturerte arkiv- og dokumentsystemer, som forenkler, effektiviserer og gir bedrifter full oversikt i hverdagen. Vi er også en ledende leverandør av printere til bedrifter som tilbyr kopi, utskrift, skann og faks. Samt  digitalttrykk maskiner til grafisk bransje.