Konica Minolta lanserer AccurioPress C83hc med High Chroma toner

Fjerde generasjon av High Chroma toner for unik fargegjengivelse.

Den fantastiske High Croma toner:
Den helt nye digitaltrykkmaskinen, AccurioPress C83hc, bruker fjerde generasjon av High Chroma toner fra Konica Minolta. Dette er en toner som gir en helt egen unik fargegjengivelse. Toneren gir blant annet en svært god reproduksjon av hudfarger, har super print- og fotokvalitet på bilder. Heller ingen annen maskin har samme bredespekter i gjengivelse av pantone farger og dermed evnen til å gjengi logo og spot-farger på riktig måte.

Skill deg ut!
Konica Minoltas produktsjef er overbevist om at med Accurio Press C83hc kan virksomheter differensiere seg fra konkurrentene: - Dette er takket være High Chroma toneren som gjengir sRGB fargerommet i kombinasjon med en høyytelse maskinvare. Accurio Press C83hc gjenskaper saturerte farger og digitaltrykket har et svært øyefangende grafisk uttrykk. I et marked hvor kommunikasjonen skjer gjennom stadig flere kanaler og plattformer vil riktig gjenskapelse av farger mellom det elektroniske og fysiske media bli viktig.

Andre nye funksjoner:
Accurio Press C83C har selvfølgelig andre nye Konica Minolta funksjonaliteter som automatisk fargeoptimalisering og korrigering av tosidig pasning med IQ-501, automatisk tosidig-print av langt format opp til 762mm fra høyvolummagasin, stort utvalg av inline etterbehandling og nye kraftige RIP løsninger fra Konica Minolta, efi Fiery eller Creo.

Konica Minolta Business Solutions as er et globalt selskap som tilbyr bedrifter strukturerte arkiv- og dokumentsystemer, som forenkler, effektiviserer og gir bedrifter full oversikt i hverdagen. Vi er også en ledende leverandør av printere til bedrifter som tilbyr kopi, utskrift, skann og faks. Samt  digitalttrykk maskiner til grafisk bransje.