Konferanse 30/11: Kulturpolitikken og institusjonenes handlingsrom

Spekter inviterer til konferanse om kulturpolitikk og lederes handlingsrom i kulturinstitusjoner hvor professor Tom Colbjørnsen presenterer sin nye rapport. Bård Folke Fredriksen (H), Anette Tretteberstuen og flere ledere i kultur-Norge er blant innlederne.

Tid: Torsdag 30. november kl. 12:00 - 15:30. Registrering og enkel lunsj kl.11:45.
Sted: Nobels Fredssenter, Oslo

Du får møte:
Bård Folke Fredriksen (H), statssekretær i Kulturdepartementet - Anette Trettebergstuen (AP), første nestleder i familie- og kulturkomiteen - Tom Colbjørnsen, professor ved BI - Ingrid Røynesdal, administrerende direktør ved Oslo-Filharmonien - Anne-Kari Bratten, administrerende direktør i Arbeidsgiverforeningen Spekter - Karin Hindsbo, direktør ved Nasjonalmuseet - Geir Bergkastet, administrerende direktør for Den Norske Opera & Ballett - Thor Gjermund Eriksen, kringkastingssjef i NRK -  Olav Aaraas, museumsdirektør ved Norsk Folkemuseum - Erik Ulfsby, teatersjef ved Det Norske Teatret - Tom Remlov, teatersjef ved Riksteatret - Bernt Bauge, administrerende direktør ved Bergen Filharmoniske Orkester - Solrun Toft Iversen, teatersjef ved Hordaland Teater.

Journalist, programleder og musiker Halvor Folgerø leder konferansen.

Det er ingen akkreditering, men gi beskjed til ingvild.dahl.dornes@spekter.no om du kommer, slik at vi kan tilrettelegge best mulig for deg.