Kommuneforlaget AS

Kommuneforlaget leverer dynamictemplate til 11 departementer

Kommuneforlaget har inngått avtale med Departementenes sikkerhets- og serviceorganisasjon (DSS) om leveranse av malløsningen dynamictemplate til 11 departementer. – Denne løsningen vil gi betydelig forenkling og effektivisering i departementenes dokumentproduksjon, sier salgs- og markedssjef Stig Berge Nilsen i Kommuneforlaget.

Stig Berge Nilsen og Usman Khan i Kommuneforlaget har jobbet med avtalen med DSS.

I januar 2016 signerte Kommuneforlaget en avtale med det danske softwareselskapet dania software a/s om salg og markedsføring av malløsningen dynamictemplate til kommuner og offentlige virksomheter i Norge.

Nå har Kommuneforlaget inngått avtale med Departementenes sikkerhets- og serviceorganisasjon (DSS) om leveranse av dynamictemplate til 11 departementer. Ytterligere departementer har også opsjon på å ta løsningen i bruk.

dynamictemplate gir DSS et verktøy som bidrar til at departementsfellesskapet alltid benytter korrekte og oppdaterte maler og har en ensartet visuell identitet i all kommunikasjon. Dermed kan DSS klare seg med kun en håndfull maler som er til­passet den eksisterende designprofilen til det enkelte departementet. Gjennom dynamictemplate er DSS sikret en sentral styring og oppdatering av alle departementenes maler i en sentralt tilgjengelig og beskyttet filstruktur.

- Både Kommuneforlaget og dania software setter stor pris på å bli valgt som samarbeidspartner for innføring av malverktøy i departementsfellesskapet. Løsningen vil gi betydelig forenkling og effektivisering i departementenes dokumentproduksjon, sier salgs- og markedssjef Stig Berge Nilsen i Kommuneforlaget.

- Vi ser frem til et godt samarbeid, sier Stian Moltke-Hansen Tveten i Departementenes sikkerhets- og serviceorganisasjon.

Stig Berge Nilsen
salgs- og markedssjef
E-post: stig.nilsen@kommuneforlaget.no

Bilder

Om Kommuneforlaget AS

Kommuneforlaget AS
Haakon VIIs gt. 9

24 13 28 50http://www.kommuneforlaget.no/

Om Kommuneforlaget:

Kommuneforlaget leverer et bredt spekter av løsninger til kommuner og offentlig sektor. Løsningene kombinerer innholdskompetanse med teknologi, og målet er å være kundenes samarbeids- og fornyingspartner for bedre dialog, enklere arbeidsprosesser, raskere saksbehandling og bedre styring.

Om Departementenes sikkerhets- og serviceorganisasjon (DSS):

DSS er regjeringens instrument for en effektiv, sikker og fremtidsrettet departementsvirksomhet. DSS leverer et bredt spekter av fellestjenester til departementene og Statsministerens kontor, og drifter i dag alle IKT-tjenester til 11 departementer.

Følg saker fra Kommuneforlaget AS

Registrer deg med din epostadresse under for å få de nyeste sakene fra Kommuneforlaget AS på epost fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.