Klart for taekwondo-action på Jessheim på lørdag

Det blir action i Jessheim Is og flerbrukshall når Ryen Kampsportklubb i samarbeid med Norges Kampsportforbund arrangerer Norgescup-3 og Østlandscup-3 kommende lørdag. Hele 330 utøvere fra 39 klubber skal delta.

Flere klubber med stor deltakelse

Flere av klubbene som deltar på Jessheim denne helgen tar turen med mange utøvere. Hwa Rang i Drammen er den største klubben, og stiller med hele 41 utøvere. Nesodden Taekwondo Klubb og Grorud Taekwondo Klubb stiller med 25 utøvere hver, mens Elvebyen Taekwondo klubb i Drammen stiller med 21 utøvere.  Lokalklubben Øvre Romerike Budo senter stiller med 20 utøvere.

Mesterskapet starter klokken 09:00.

Liste over alle deltakere og klubber finner du her: