Klarer næringslivet overgangen til høyere rente og mindre offentlig stimuli?

Velkommen til presentasjon av NHOs konjunkturrapport for tredje kvartal. NHOs sjeføkonom Øystein Dørum presenterer materialet torsdag 28.september klokka 10.00 i Næringslivets Hus, Middelthunsgata 27.

I Økonomisk overblikk 3/2017 gir vi en oppdatering av utviklingen norsk og internasjonal økonomi og våre anslag fremover. Vi viser hva våre medlemsbedrifter mener om situasjonen i egne markeder nå og fremover og deres forventninger til bl.a. investeringer og sysselsetting. Vi presenterer tall for ulike regioner og næringer som representerer bredden i norsk næringsliv.

I denne utgaven av Økonomisk overblikk drøfter vi også perspektiver ved ressursbruken i offentlig sektor.

Vi serverer kaffe, muffins m.m.

Hjertelig velkommen!