PROPR

Kjetil Eriksson ny PROPR-sjef

18.5.2017 14:56 | PROPR

Etter mer enn ti år som eiendomsmelger skal han nå få folk til å droppe megler.

Kjetil Eriksson er daglig leder i Propr.no

Kjetil Eriksson er ansatt som ny daglig leder i PROPR, tjenesten der man selger boligen uten å måtte bruke penger på megler.

- Jeg har selv jobbet som megler i mange år, og har sett hvor mange av prosessene som har blitt effektivisert, sier Kjetil Eriksson.

Eriksson har vært eiendomsmegler i mer enn tolv år, nå sist som partner hos Sem & Johnsen Eiendomsmegling. Der har han vært sentral i meglerselskapets omfattende ekspansjon.

Bedre for folk flest
Nå ønsker han at effektiviseringen også skal komme kundene til gode.

- Det eneste kundene egentlig har sett av effektiviseringen i meglerbransjen er at prospektene har blitt finere og dyrere, innsalgsbrosjyrene mer spektakulære og brandingen av meglerselskapene enda tydeligere. Slik det er i dag betaler kunden brandingen til meglerforetakene gjennom prospekter og annonser, sier Eriksson.

Kraftig økning
Stadige flere velger å heller selge boligen selv, gjennom PROPR. Så langt i år har tjenesten daglig fått flere nye kunder, og takten er økende.

- Med PROPR sparer man store beløp på liten egeninnsats. Det er ingen tvil om at dette er fremtiden innen boligsalg i Norge, sier Eriksson.

Det unike med PROPR er at data som du trenger for å selge boligen, hentes ut automatisk. I tillegg har man en spesialutviklet budløsning som sørger for at man kan være sikker på at både selger og kjøper er den de utgir seg for å være.

Når budrunden er avsluttet, sitter kjøper og selger med en komplett budlogg som viser alle bud. Slik slipper en enhver mistanke om juks eller uriktige bud.

Eriksson overtar for Merete Nordvik, som fortsetter som styremedlem i PROPR.

For mer informasjon, kontakt:

Kjetil Eriksson
Daglig leder, Propr
Mobil: 92484086
E-post: kjetil@propr.no

Kjetil Eriksson er daglig leder i Propr.no

Om PROPR

Følg saker fra PROPR

Registrer deg med din epostadresse under for å få de nyeste sakene fra PROPR på epost fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.