Kjell ler hele veien til baker’n!

22.2.2016 11:58 | Egmont Publishing

Den eneste avgjørelsen du skal ta på tom mage, er å kjøpe det ferske Lunch-brødet.

For i samarbeid med Coop lanserer Lunch-bladet et velsmakende brød, som skal selges i Coops butikker. Brødet er ekstra grovt fordi det er laget av hundre prosent spelt. Og fordi redaksjonen ble fnisete av ordene «ekstra grovt».

Total sellout!
Denne totale sellouten setter en ny standard for norske serieskapere, og beviser at det faktisk går an å brødfø seg som serieskaper i Norge.

– Med Kjell som rådgiver var det aldri vanskelig å si ja til et grovt Lunch-brød, sier serieskaper Børge Lund.

Fiberrekord!
Lunch-brødet setter også ny fiberrekord, fordi det sammen med brødet medfølger et Lunch-blad, fullt av Lunch-striper og oppskrifter, der brød er en essensiell ingrediens i samtlige av lekkerbiskenene du blir inspirert til å lage.

For å unngå kritikk for denne skamløse sellouten, så er dette Lunch-bladet gratis til alle som stikker innom en Coop-butikk. Ikke minst fordi vi med hånden på hjertet da kan skrive i denne pressemeldingen: «Jo, det finnes en slik ting som gratis Lunch!»

Hemmeligheten
Det er Kjelltech Baking som står for Lunch-brødet, og de skriver følgende om herligheten:

Gjennom ni organiske generasjoner har gründerfamilien KjellTech fra gården Spelt slått ring om en robust hemmelighet. Nå finner du den på Coop. Et brød stekt ganske lenge i en ovn med en stein inni! Dette gir Lunch-brødet den unike smaken – av brød! Brødet er kun tilsatt ingredienser og skånsomt utvalgte ting fra et svært lokalt jordsmonn. Resultatet er et bærekraftig, kortreist brød som bidrar til det grønne skiftet.

KjellTech Baking anbefaler Lunch-brødet ditt oppdelt i skiver. Always!