Kim Cesarion er tilbake med ny musikk

Den ferske singelen «Call On Me» hadde premiere på SAS sitt direktefly til SXSW på mandag, med ingen ringere enn kronprins Haakon som passasjer og tilskuer.

Svenske Kim Cesarion gjorde braksuksess i 2014 med debut singlen «Undressed». Med over 67 millioner streams solgte singelen til platina i en rekke land, deriblant Norge, Sverige, Danmark og Australia. Siden debuten har artisten sluppet et kritikerrost album, vunnet flere priser og tilbragt mange timer i studio. Nå er Kim igjen klar med ny musikk, i form av en EP som slippes i slutten av mai.

Første smakebit ut er singelen «Call On Me», som er tilgjengelig på alle platformer i dag. Låten hadde verdenspremiere på SAS sitt direktefly til SXSW i Austin på mandag, hvor Kim med band gjorde en ekstraordinær live-opptreden av låten for flyets passasjerer. Blant dem var også Kronprins Haakon. Sjekk ut video under, eller hør låten HER.

Sony Music Entertainment Norway A/S utgir bl.a. Beyoncé, The Chainsmokers, Kygo, Alan Walker, Maria Mena, Camila Cabello, Khalid, Future, Calvin Harris, CLMD, Marcus & Martinus, Miley Cyrus, Justin Timberlake, Katastrofe, EMIR, Amanda Delara, Foo Fighters, P!nk m.fl.

JUSTIN TIMBERLAKE RETURNERER TIL TELENOR ARENA 2. AUGUST5.2.2018 16:07Pressemelding

Etter 4 år er han endelig tilbake! Justin Timberlake annonserer Europaturné i kjølvannet av det etterlengtede nye albumet og hans episke Super Bowl-opptreden. «The Man of the Woods Tour» starter i Paris i slutten av juni, og stopper innom 16 byer. Vi gleder oss til en magisk kveld med en av verdens beste entertainere på Telenor Arena 2. august. Billetter i salg mandag 12. februar kl. 10.00. Forsalg via livenation.no fra fredag 9. februar kl. 09.00-17.00.