Kim Cesarion er tilbake med ny musikk

Den ferske singelen «Call On Me» hadde premiere på SAS sitt direktefly til SXSW på mandag, med ingen ringere enn kronprins Haakon som passasjer og tilskuer.

Svenske Kim Cesarion gjorde braksuksess i 2014 med debut singlen «Undressed». Med over 67 millioner streams solgte singelen til platina i en rekke land, deriblant Norge, Sverige, Danmark og Australia. Siden debuten har artisten sluppet et kritikerrost album, vunnet flere priser og tilbragt mange timer i studio. Nå er Kim igjen klar med ny musikk, i form av en EP som slippes i slutten av mai.

Første smakebit ut er singelen «Call On Me», som er tilgjengelig på alle platformer i dag. Låten hadde verdenspremiere på SAS sitt direktefly til SXSW i Austin på mandag, hvor Kim med band gjorde en ekstraordinær live-opptreden av låten for flyets passasjerer. Blant dem var også Kronprins Haakon. Sjekk ut video under, eller hør låten HER.

Sony Music Entertainment Norway A/S utgir bl.a. Beyoncé, The Chainsmokers, Kygo, Alan Walker, Maria Mena, Camila Cabello, Khalid, Future, Calvin Harris, CLMD, Marcus & Martinus, Miley Cyrus, Justin Timberlake, Katastrofe, EMIR, Amanda Delara, Foo Fighters, P!nk m.fl.

Bob Dylan - More Blood, More Tracks - The Bootleg Series Vol. 14 to be released by Columbia Records/Legacy Recordings Friday, November 220.9.2018 16:05Pressemelding

Eagerly anticipated new chapter in acclaimed Dylan Bootleg Series unveils previously unreleased studio performances from 1974's mythic "Blood On The Tracks" sessions. Single Disc / 2LP edition showcases revelatory alternate NYC versions of all 10 songs from the original album + unreleased take of "Up to Me". 6CD Limited Edition Deluxe Set presents the complete New York City recording sessions + the five existing Minneapolis/Sound 80 recordings in chronological order.