Kid Astray slipper "Roads"!

Kid Astray ga ut sin første låt som kvintett «Fall To My Knees» i mars, og 9. juni er de tilbake med oppfølgeren «Roads».

«"Roads" er en låt vi har hatt med oss i live-settet vårt siden vi var på turné med The Wombats i 2015. Det begynner altså å bli en god stund siden vi skrev den, og nå føles det på tide å gi den ut. Låta handler jo gross alt om å gå videre og gjøre det man har lyst til. Låta er spilt inn i studioet vårt i Sandvika, produsert av Benjamin. Den låter litt annerledes enn låter vi har gitt ut tidligere, men på en måte som føles naturlig i utviklingen av soundet vi har bygget på siden vi startet. For vi har jo spilt i band sammen ganske lenge nå, snart syv år, og hverdagen vår har forandret seg en del over de siste årene. Vi bor i forskjellige byer og studerer og jobber med nye ting. Det føles nytt og spennende!»

Hør "Roads" her!

Etter å gitt ut sitt debutalbum «Home Before The Dark» i 2015 og turnért i både Norge og Europa, er det tidligere seksmannsbandet blitt til en kvintett med et medlem mindre. Fjoråret bød blant annet på en utsolgt Japanturné, og nå er Kid Astray endelig klare for å gi ut ny musikk. Deres seneste «Fall To My Knees» ble raskt A-listet på P3, og har med en energisk livevideo introdusert bandet på nytt.

9. juni slipper de oppfølgeren «Roads».

Benjamin Giørtz, Håkon Sageng Carlin, Alex Meek, Even Steine og Jakob Bechmann, alle fra Sandvika, har tatt suksessen et steg videre fra å vinne av Ukas Urørt i 2012. Med sitt unike og catchy lydbilde, er Kid Astray et av landets mest spennende band for tiden. Bandet har allerede hatt seks singler listet på P3, bygget opp en solid fanskare og kan vise til flere millioner streams på Spotify.

JUSTIN TIMBERLAKE RETURNERER TIL TELENOR ARENA 2. AUGUST5.2.2018 16:07Pressemelding

Etter 4 år er han endelig tilbake! Justin Timberlake annonserer Europaturné i kjølvannet av det etterlengtede nye albumet og hans episke Super Bowl-opptreden. «The Man of the Woods Tour» starter i Paris i slutten av juni, og stopper innom 16 byer. Vi gleder oss til en magisk kveld med en av verdens beste entertainere på Telenor Arena 2. august. Billetter i salg mandag 12. februar kl. 10.00. Forsalg via livenation.no fra fredag 9. februar kl. 09.00-17.00.

BRITNEY SPEARS TIL TELENOR ARENA – FREDAG 10. AUGUST!23.1.2018 10:21Pressemelding

Britney Spears er en av de mest suksessfulle og hyllede artistene i pophistorien. For første og eneste gang tar ikonet med seg sitt spektakulære Vegas-show, «Britney: Piece of Me», til utvalgte arenaer i Europa. Dette gir trofaste fans, som ikke har hatt mulighet til å reise til Las Vegas, en unik sjanse til å se stjernen live. Det er en glede å annonsere at hun inntar Telenor Arena for «one night only» fredag 10. august!