Kid Astray singerer med Sony Music

Pop-kvintetten fra Sandvika er klar for å slippe ny musikk.

"Det har gått en stund siden vi har sluppet musikk og gitt lyd fra oss om hva som skjer med oss, men nå er det endelig dags for å gjøre begge de to tingene! Vi har ligget litt lavt og tatt oss tiden til å skrive nye sanger, som vi er megastolte over å kunne meddele at vi kommer til å slippe snart med fantastiske Sony Music Norway."

Kid Astray endelig tilbake. Etter å gitt ut sitt debutalbum «Home Before The Dark» i 2015 og turnért i både Norge og Europa, er det tidligere seksmannsbandet blitt til en kvintett med et medlem mindre. Fjoråret bød blant annet på en utsolgt Japanturné, og nå er Kid Astray klare med ny musikk som gis ut gjennom Sony Music Norge.

Benjamin Giørtz, Håkon Sageng Carlin, Alex Meek, Even Steine og Jakob Bechmann, alle fra Sandvika, har tatt suksessen et steg videre fra å vinne av Ukas Urørt i 2012. Med sitt unike og catchy lydbilde, er Kid Astray et av landets mest spennende band for tiden. Bandet har allerede hatt fem singler listet på P3, bygget opp en solid fanskare og kan vise til flere millioner streams på Spotify.

Se opp for ny musikk fra Kid Astray fremover.

THÅSTRÖM annonserer syv festivalspillinger - deriblant fire norske - sommeren 2018!7.12.2017 11:55Pressemelding

Sveriges største rockestjerne heter Thåström. Med en fortid i blant annet Ebba Grön og Imperiet har han vært høyaktuell i fire tiår, og han fortsetter kontinuerlig å utvikle sin patenterte Europablues til nye nivå. Med det kritikerroste albumet Centralmassivet i ryggen, og en høstturné som solgte nesten 100 000 billetter, annonserer han i dag syv festivalkonserter i Skandinavia til sommeren - blant dem hele fire norske.

CLMD slipper debutalbumet "Phases"!1.12.2017 06:00Pressemelding

«Phases» er det etterlengtede debutalbumet til et av de mest spennende navnene innenfor norsk electronica, CLMD. Albumet representerer på mange måter Martin Danielles personlige og musikalske utvikling gjennom de siste årene, og forteller historien om CLMDs forskjellige kreative «phaser» gjennom karrieren. Hvert spor markerer et øyeblikk eller en periode i Martins kunstneriske utvikling av CLMD, og albumet er slik sett en slags musikalsk journal av CLMDs reise på både godt og vondt.