Kevin Haugan vil inspirere andre!

Kevin Haugan har vokst opp bak scenen og stått på scenen fra svært ung alder. Nå ønsker han å inspirere andre unge til å drive med sang, dans og teater.

Kevin Haugan er allerede et kjent fjes for mange. Noen har kanskje sett han i hovedrollen som Mowgli eller Billy Elliot på store scener i Oslo. Andre har muligens sett han i den suksessfulle NRK-kalenderen Snøfall, eller nylig i TV2 serien Generasjon Z. Uansett, er det ingen tvil om at multi-talentet Kevin Haugan allerede har satt et preg på den yngre generasjonen.

Hva er det som motiverer deg til å drive med musikk, dans og teater?

"Jeg ønsker å inspirere folk, gi dem selvtillit og oppfordre dem til å satse på seg selv. Å opptre og drive med musikk gir meg utrolig mye i hverdagen, og denne gleden vil jeg dele med andre"

I disse dager jobber Kevin på et nytt prosjekt under navnet "Kevin H", hvor han planlegger å satse for fullt som artist! Han har tidligere sluppet låta "Turn to Gold", og følger nå opp med låta "Freeze". Det er en glad og poppete låt, med sterke melodilinjer. Dette er beskrivende for mye av musikken man kan forvente fra Kevin H framover. “Freeze” er første singel i en rekke låter som kommer dette året, og Kevin gleder seg stort til å vise fram det han har jobbet med i lang tid. Følg med!

Pink Soda Records ble etablert i 2017, og springer ut fra Stealth Music Publishing. Vi driver med artistutvikling og utgivelse av musikk i Norge og resten av verden, med hovedfokus på popmusikk. Pink Soda har et bredt nettverk, og jobber med mange ulike produsenter, låtskrivere, artister og andre aktører i bransjen. Som plateselskap ligger musikken i sentrum, men vi har også fokus på langsiktige strategier og synlighet på et mangfold av plattformer.

Stealth Music Publishing er et lite musikkforlag i Oslo, grunnlagt av platinatildelte produsent og låtskriver Ketil Schei i 2012. Siden det har 100 millioner av streams blitt generert av våre låtskrivere. Vår musikk skal nå ut til alles hjerter på en delikat måte, enten hvis du er ute for å danse, har kjærlighetssorg, eller tar det rolig i bilen på vei til din favoritt getaway. Stealth Music Publishing huser platinatildelte produsenter og låtskrivere i urban, EDM, Hip Hop, Pop og K-pop sjangrene. Vi elsker musikk, og vi elsker at vår musikk er elsket av så mange. Dette holder oss gående dag og natt. Med høytstående samarbeidspartnere i alle de store markedene, er det lett for oss å sette opp sessions med våre låtskrivere med deres artist eller team.

Følg pressemeldinger fra Pink Soda Records

Registrer deg med din e-postadresse under for å få de nyeste sakene fra Pink Soda Records på e-post fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.

Siste pressemeldinger fra Pink Soda Records

Kevin Haugan - MI AMOR5.6.2019 12:00:00 CEST | Pressemelding

Kevin Haugan er klar med sitt tredje utgivelse, og denne gangen med en latino-inspirert låt som får deg til å vrikke på dansefoten! "Mi Amor" er skrevet av Kevin Haugan sammen med Beate Glenne, Kris Andre Drageset og Martin Nyheim, og produsert av Jonas Jensen. Kevin en unik kombinasjon av kunstneriske evner, med sang, dans og skuespill, som gir publikum den fulle pakken og en opplevelse som man ikke glemmer. Kevin kom nylig hjem fra Malaga, etter å ha filmet en musikkvideo med dansecrewet sitt til låta! Kevin har på mange måter vokst opp bak scenen, da hans familie har dedikert sine liv til scenekunsten. I en alder av 8 år tok Kevin til scenen, og der har han blitt værende siden. De siste årene har Kevin hatt hovedrollen i store produksjoner og musikaler som “Mowgli” og “Billy Elliot” på noen av de største scenene i Oslo. I dag er han blitt 17 år, og han er klar til å fokusere på sin karriere som artist. Kevin Haugan vil spre positiv energi og inspirere andre til å jobbe for å nå drøm

LOVE ME - Leona Griffin (16)3.5.2019 11:17:15 CEST | Pressemelding

16 år gamle Leona Griffin er tilbake med sin tredje utgivelse dette året, og denne gangen med en enda mer ektefølt og autentisk låt. Låta beviser at Leona Griffin er en rå artist, som har kommet for å bli, med en fantastisk vokal og rørende tekst. 1.juni kan du se Leona Griffin på flere scener på Musikkfest i Oslo! "Love me" er en urban pop låt som kombinerer et både generisk og deilig moderne sound, med en energisk elektrisk gitar og sårbar vokal. Leona skrev låta i lag med produsent Mats Koray Genc og låtskriver KAZ. Leona Griffin slapp sin debut-singel "Complicated" i Januar, etterfulgt av "This is not a lovesong" i Mars. Begge låtene mottok bred støtte fra streamingtjenestene og radio. Leona Griffin sin musikk har blitt godt mottatt med listing i hele Skandinavia, Russland og USA. Hennes siste utgivelse var å se på noen store lister, som "Ny pop", "Hits don´t lie" og "Best of the week". Leona Griffin er helt unik, med sin spesielle stemme kombinert med lovende potensiale som låtskr

Singel-klare Kevin H skal steppe for kongen!25.3.2019 12:36:21 CET | Pressemelding

Det unge talentet Kevin Haugan er aktuell med ny låt i april under navnet Kevin H. For å lade opp til release skal han steppe for selveste Kongen, i anledning Foreningen Norden sitt 100 års jubileum. Kevin Haugan har mer eller mindre vokst opp på scenen, og nå vil han ta karrieren sin til nye høyder. I tiden framover satser han for fullt som artist, og han vil slippe en rekke låter og musikkvideoer i pop-sjangeren. Kevin er et multi-talent og han vil fortsette med både dans og teater, noen styrker han også tar med seg i artistsatsningen. I morgen står han på Hovedscenen for å steppe på den nordiske festkvelden, hvor selveste Kongen er i publikum. Dette blir en god oppladning til releasen av "Freeze" den 12. april. Følg med på Kevin H framover!

Leona Griffin (16) med ny musikkvideo!17.3.2019 12:06:28 CET | Pressemelding