Kevin Boine – Drikkestopp

På en snøscooter som dufter av viddas skoger setter Kevin Boine ned foten med sin neste singel, "Drikkestopp". Kevin Boine? 30 millioner streams, fans med tatovert signatur, headlinet festivaler med tusenvis av publikummere rundt omkring i Skandinavia – 25 åringen fra Karasjok har i det skjulte blitt en av norges største norskspråkelige artister.

Vi har alle vært der; 1 øl ble til 10, gamle bekjente ble kontaktet, mistakes were made. I et landskap av folkemusikk og pop setter Kevin lys på det alt for gjenkjennbare løfte om å aldri drikke igjen.

Men hvorfor drikkestopp?

- «En kompis lånte kano fra naboen for å ro hjem fra fest, midt på veien. Det var først dagen etter jeg reagerte på det. Da visste jeg at det var på tide med et drikkestopp.» -Kevin Boine

HØR KEVIN BOINE - "DRIKKESTOPP" HER

Finnmarks partykonge er dog kun et menneske, akkurat som oss – og slik ble en drikkelåt om drikkestopp til.

Kevins planer for 2019 er å lage masse låter, spille masse konserter og gå ned et par kilo. To av disse kommer hvert fall til å skje, så her er det bare å glede seg.

Om Kevin Boine:

Med over 30 millioner streams bak seg har Kevin Boine i det skjulte vokst til å bli en av nordens største norskspråkelige artister. Den 25 år gamle sveiseren fra Karasjok headliner festivaler med tusenvis av publikummere rundt omkring i Skandinavia, og er en av svært få artister som krysser landegrenser i sin sjanger. Etter å være en av to norske artister som nådde platina-sertifisering uten plateselskap i 2017, har han nå signert med Universal.

På listen over Kevin sine interesser finner du både bryting, snøscooter, politikk og fest.

Selv blir han omtalt som Finnmarks partykonge – og denne kongen er klar for å vinne festen i resten av Skandinavia, og så verden.

Robyn releases 'Ever Again' video17.6.2019 16:39:13 CESTPressemelding

There is Robyn, a microphone stand and a landscape she describes as “a dreamy place, somewhere undefined, somewhere in my unconsciousness”, as she revels in the power of sensuality, self care and human touch. Robyn worked on the video for ‘Ever Again’ with director Colin Solal Cardo and long time collaborator choreographer Maria ‘Decida’ Wahlberg. She wears a beautiful Louis Vuitton outfit designed by Nicholas Ghesquierre especially for the video. Watch ‘Ever Again’ here Robyn plays festivals across Europe and the US this summer, including headline slots at Wilderness and Pitchfork Music Festival in Chicago, as well as NOS Alive, Mad Cool and Rock Werchter. These performances follow her sold out European and US tours, including critically acclaimed shows at London’s Alexandra Palace and New York’s Madison Square Gardens, and her first festival performance of the year at Primavera Sound in Barcelona. For more information visit robyn.com. Praise for Robyn’s live show: “Dance pop perfecti

Ny musikk fra Madonna, Taylor Swift, Veronica Maggio og mange flere.14.6.2019 14:32:15 CESTPressemelding

Madonna slipper albumet Madame X Linda Vidala slipper EP https://www.ntbinfo.no/pressemelding/ehi-slipper-ny-lat?publisherId=6987388&releaseId=17866361 EHI slipper låta Ditt problem i dag EDM-debutanten ASH slipper første singel! https://www.ntbinfo.no/pressemelding/jens-er-klar-med-lottery?publisherId=6987388&releaseId=17866306 jens er klar med Lottery https://www.ntbinfo.no/pressemelding/veronica-maggio-slipper-den-forste-delen-fra-det-kommende-albumet-fiender-ar-trakigt?publisherId=6987388&releaseId=17866234 Veronica Maggio slipper den første delen fra det kommende albumet Fiender är tråkigt Common er tilbake med låten “HER Love”.Beaten er basert på en tidligere uutgitt originalinnspilling av J Dilla - produsenten som gjennom sitt arbeid for The Pharcyde, A Tribe Called Quest, De La Soul, Busta Rhymes, The Roots, Erykah Badu, og dagsaktuelle Common, nådde ikonisk status I hiphopmiljøet lenge før sin altfor tidlige bortgang I 2006. På “HER Love” lar Common Dillas klassiske håndverk s

MADONNA RELEASES MADAME X14.6.2019 13:36:28 CESTPressemelding

Today, Madonna released her highly-anticipated 14th studio album Madame X from Live Nation, Interscope Records and Maverick. Madame X is now available across Apple, Spotify, Amazon and all DSPS. The Madame X Deluxe Box Set is on sale today and includes the international limited-edition deluxe hardcover two CD album, an exclusive standard album cassette, a seven inch picture disc “I Rise,” double sided poster and tattoo sheet. In addition, the Madame X International Limited Edition Deluxe hard cover contains two CD album featuring three bonus tracks and a 32 page booklet. Influenced creatively by living in Lisbon, Portugal over the past several years, Madame X is a collection of 15 new songs that celebrate Madonna’s career-long affair with Latin music and culture coupled with other global influences. On the album, Madonna brings this to life as she sings in Portuguese, Spanish and English across various tracks. Madonna collaborated on Madame X with longtime producer Mirwais, as well as

EDM-debutanten ASH slipper første singel!14.6.2019 08:10:00 CESTPressemelding

Ash ble født i 1995 i Nord-Iran og kom til Norge som politisk flyktning i 2000. Siden den gang har han bodd i den sørlandske sommerbyen Kristiansand, der han fikk interesse for musikk allerede i tidlig alder. Som 16 åring begynte han å mikse musikk, og har i løpet av det siste året fått en sentral rolle innenfor det norske klubbmiljøet. Ash har spilt for alle de største klubbene innenfor landegrensen, og har fortiden faste spille-jobber rundt om i hele Norden. Nå har Ash tatt steget videre, og har brukt mye av tiden i hjemmestudioet der han produserer egen musikk. Fredag 14.06.19 slipper Ash sin første singel via Eccentric Music, «Matters».