Ketil Heidenberg til Vikeså

Ketil Heidenberg har lang fartstid i norsk og skandinavisk glassbransje. Nå har den Gjøvik-bosatte østfoldingen funnet nye muligheter i rogalandsbedriften Vikeså Glassindustri. – Denne sjansen kunne jeg ikke la gå i fra meg, sier Heidenberg.

Ketil Heidenberg startet i dag, 1. november, i ny jobb.

I flere år har Vikeså Glassindustri AS hatt en positiv utvikling både i resultat, omsetning og antall kunder.
– Selskapet har kontinuerlig styrket sin salg/administrasjon. Når Ketil Heidenberg ble ledig på markedet så vi muligheten til å styrke Vikeså ytterligere. Ketil har mange års erfaring innen bransjen. Gjennom ulike arbeidsforhold, deriblant Saint-Gobain Bøckmann og GFAB, trekker han med seg mye kunnskap og faglig tyngde til oss. Vi er stolte av å få med Ketil Heidenberg på laget, sier salgssjef Sveinung Gilje.

– Vikeså Glassindustri AS er en fremtidsrettet bedrift, med mange spennende strategier og planer for fremtiden. Jeg kommer til å jobbe ut fra min hjemby Gjøvik, kombinert med tilstedeværelse hos Vikeså sin engros avdeling i Bergen og ved hovedproduksjonen på Bjerkreim, sier Heidenberg.

Ketil Heidenberg startet i dag, 1. november, i ny jobb.