Kesha slipper løs kvinneligheten med ny låt, "Woman"!

Slipper i dag andre låt fra det kommende albumet "Rainbow"

Etter strålende mottagelse på hennes siste single “Praying" – hennes første soloutgivelse siden 2013 – slipper Kesha “Woman”. Låt nummer to fra hennes kommende album «Rainbow» (ute 11. august på Kemosabe Records / RCA Records)

Pre-order og downloadlinker under. Se videoen, regissert av Kesha og hennes bror Lagan Sebert her: http://smarturl.it/vWoman

Sangen er definitivt veldig Kesha med hennes særegne vokal og teksten som forklarer hvorfor hun star på egene ben og ikke "need a man to be holding me too tight." Videre forteller hun om en kveld ute med jentene, hvor hun setter på plass innpåslitne menn med linjer som : "Don't buy me a drink, I make my money. Don't touch my weave, don't call me honey."

Sangen er skrevet i samarbeid med Drew Pearson og Wrabel. Den er produsert av Pearson og Brody Brown. Innspilt i Bropoklyns Daptone Recoprds og hun har med seg blåserrekka til The Dap-Kings. Den ville energien i låta minner Kesha om sine egne favoritter Iggy Pop, The Rolling Stones, Dolly Parton, James Brown med flere.

I et essay publisert på rollingstone.com skriver Kesha at hun oppdaget en helt ny selvtillit når hun i 2016 turnere med livebandet sitt, The Creeps, der de fremførte et godt gammelt rockeshow, uten backing-track og dansere. Denne selvtilliten tok hun med seg inn i studio. "I had to rise to the occasion and take control of my voice and in the process I gained a lot of confidence in my vocal ability I've never had before."

'RAINBOW' - ALBUM
iTunes: http://smarturl.it/iKRainbow
Apple Music:http://smarturl.it/apKRainbow
Amazon Musichttp://smarturl.it/azKRainbow
Google Playhttp://smarturl.it/gpKRainbow
Spotifyhttp://smarturl.it/spKRainbow

"WOMAN"- SINGLE
iTunes: http://smarturl.it/iWoman
Apple Music: http://smarturl.it/apWoman
Spotify: http://smarturl.it/sWoman
Amazon Music: http://smarturl.it/azWoman
Google Play: http://smarturl.it/gpWoman
Video: http://smarturl.it/vWoman

Bob Dylan - Trouble No More - The Bootleg Series Vol. 13 / 1979-1981 to Be Released by Columbia Records/Legacy Recordings on Friday, November 3rd.20.9.2017 16:22Pressemelding

Columbia Records and Legacy Recordings, the catalog division of Sony Music Entertainment, will release Bob Dylan - Trouble No More - The Bootleg Series Vol. 13 / 1979-1981 on Friday, November 3rd. The latest chapter in Columbia/Legacy's highly acclaimed Bob Dylan Bootleg Series showcases the music Dylan wrote and performed during one of the most surprising, controversial and inspired periods of his career.