Kesha slipper løs kvinneligheten med ny låt, "Woman"!

13.7.2017 14:43 | Sony Music Norway

Slipper i dag andre låt fra det kommende albumet "Rainbow"

Etter strålende mottagelse på hennes siste single “Praying" – hennes første soloutgivelse siden 2013 – slipper Kesha “Woman”. Låt nummer to fra hennes kommende album «Rainbow» (ute 11. august på Kemosabe Records / RCA Records)

Pre-order og downloadlinker under. Se videoen, regissert av Kesha og hennes bror Lagan Sebert her: http://smarturl.it/vWoman

Sangen er definitivt veldig Kesha med hennes særegne vokal og teksten som forklarer hvorfor hun star på egene ben og ikke "need a man to be holding me too tight." Videre forteller hun om en kveld ute med jentene, hvor hun setter på plass innpåslitne menn med linjer som : "Don't buy me a drink, I make my money. Don't touch my weave, don't call me honey."

Sangen er skrevet i samarbeid med Drew Pearson og Wrabel. Den er produsert av Pearson og Brody Brown. Innspilt i Bropoklyns Daptone Recoprds og hun har med seg blåserrekka til The Dap-Kings. Den ville energien i låta minner Kesha om sine egne favoritter Iggy Pop, The Rolling Stones, Dolly Parton, James Brown med flere.

I et essay publisert på rollingstone.com skriver Kesha at hun oppdaget en helt ny selvtillit når hun i 2016 turnere med livebandet sitt, The Creeps, der de fremførte et godt gammelt rockeshow, uten backing-track og dansere. Denne selvtilliten tok hun med seg inn i studio. "I had to rise to the occasion and take control of my voice and in the process I gained a lot of confidence in my vocal ability I've never had before."

'RAINBOW' - ALBUM
iTunes: http://smarturl.it/iKRainbow
Apple Music:http://smarturl.it/apKRainbow
Amazon Musichttp://smarturl.it/azKRainbow
Google Playhttp://smarturl.it/gpKRainbow
Spotifyhttp://smarturl.it/spKRainbow

"WOMAN"- SINGLE
iTunes: http://smarturl.it/iWoman
Apple Music: http://smarturl.it/apWoman
Spotify: http://smarturl.it/sWoman
Amazon Music: http://smarturl.it/azWoman
Google Play: http://smarturl.it/gpWoman
Video: http://smarturl.it/vWoman

Monday kjøper Feelgood29.6.2017 14:47Pressemelding

Monday Production AS har i dag kjøpt opp majoriteten i produksjonsselskapet Feelgood Scene Film og TV AS, som blant annet står bak suksesser som Helt Perfekt med Thomas Giertsen, Neste Sommer, Brille, Ukens Vinner, samt en rekke andre populære TV-program. Feelgood ble grundet av Thomas Giertsen 2004 og i 2010 gikk Sony Music Norway AS inn som majoritetseiere. Monday kjøper nå aksjemajoriteten fra Sony Music Norway samt andre minoritets eiere, men Thomas Giertsen vil beholde sine aksjer og fortsatt være Kreativ Leder i selskapet.