Kesha hyller fansen med ny låt

Ny låt fra Keshas kommende album "Rainbow" ute nå.

3. august – Forventningene bygges opp mot Keshas nye album “Rainbow” med den nye låta “Hymn”, en sang dedikert til drømmere og outsidere. «Hymn» er fjerde slipp etter «Praying», «Woman» og «Learn To Let Go».

Pre-order og download linker under. Hør "Hymn" her: http://smarturl.it/pvHymn

I “Hymn”  snakker Kesha til fansen som har delt sine personlige historier om hvordan hennes musikk har hjulpet dem i vanskelige situasjoner og navigert dem mot en bedre plass i livet. « This is a Hymn for the hymnless, kids with no religion» synger Kesha over den gnistrende produksjonen gjort av Ricky Reed og Jionny Price. Kesha skrev sangen med sine produsenter, Cara Salimando og hennes mor, Pebe Sebert.

"This song is dedicated to all the idealistic people around the world who refuse to turn their backs on progress, love, and equality whenever they are challenged," skriver Kesha i et essay om låta som er publisert i Mic. "It's dedicated to the people who went out into the streets all over the world to protest against racism, hate, and division of any kind. It's also dedicated to anyone who feels like they are not understood by the world or respected for exactly who they are."

Les hele essayet her via Mic: http://smarturl.it/KMIC

'RAINBOW' - ALBUM

iTunes: http://smarturl.it/iKRainbow

Apple Music: http://smarturl.it/apKRainbow

Amazon Music: http://smarturl.it/azKRainbow

Google Play: http://smarturl.it/gpKRainbow

Spotify: http://smarturl.it/spKRainbow

"HYMN" - SINGLE

iTunes: http://smarturl.it/iHymn

Apple Music: http://smarturl.it/apHymn

Spotify: http://smarturl.it/spHymn

Amazon Music: http://smarturl.it/azHymn

Google Play: http://smarturl.it/gpHymn

Pseudo: http://smarturl.it/pvHymn

TOUR

VIP Tour Package: http://smarturl.it/KTourVIP

Kesha Tour: http://smarturl.it/RainbowTour

JUSTIN TIMBERLAKE RETURNERER TIL TELENOR ARENA 2. AUGUST5.2.2018 16:07Pressemelding

Etter 4 år er han endelig tilbake! Justin Timberlake annonserer Europaturné i kjølvannet av det etterlengtede nye albumet og hans episke Super Bowl-opptreden. «The Man of the Woods Tour» starter i Paris i slutten av juni, og stopper innom 16 byer. Vi gleder oss til en magisk kveld med en av verdens beste entertainere på Telenor Arena 2. august. Billetter i salg mandag 12. februar kl. 10.00. Forsalg via livenation.no fra fredag 9. februar kl. 09.00-17.00.

BRITNEY SPEARS TIL TELENOR ARENA – FREDAG 10. AUGUST!23.1.2018 10:21Pressemelding

Britney Spears er en av de mest suksessfulle og hyllede artistene i pophistorien. For første og eneste gang tar ikonet med seg sitt spektakulære Vegas-show, «Britney: Piece of Me», til utvalgte arenaer i Europa. Dette gir trofaste fans, som ikke har hatt mulighet til å reise til Las Vegas, en unik sjanse til å se stjernen live. Det er en glede å annonsere at hun inntar Telenor Arena for «one night only» fredag 10. august!