Kesha hyller fansen med ny låt

Ny låt fra Keshas kommende album "Rainbow" ute nå.

3. august – Forventningene bygges opp mot Keshas nye album “Rainbow” med den nye låta “Hymn”, en sang dedikert til drømmere og outsidere. «Hymn» er fjerde slipp etter «Praying», «Woman» og «Learn To Let Go».

Pre-order og download linker under. Hør "Hymn" her: http://smarturl.it/pvHymn

I “Hymn”  snakker Kesha til fansen som har delt sine personlige historier om hvordan hennes musikk har hjulpet dem i vanskelige situasjoner og navigert dem mot en bedre plass i livet. « This is a Hymn for the hymnless, kids with no religion» synger Kesha over den gnistrende produksjonen gjort av Ricky Reed og Jionny Price. Kesha skrev sangen med sine produsenter, Cara Salimando og hennes mor, Pebe Sebert.

"This song is dedicated to all the idealistic people around the world who refuse to turn their backs on progress, love, and equality whenever they are challenged," skriver Kesha i et essay om låta som er publisert i Mic. "It's dedicated to the people who went out into the streets all over the world to protest against racism, hate, and division of any kind. It's also dedicated to anyone who feels like they are not understood by the world or respected for exactly who they are."

Les hele essayet her via Mic: http://smarturl.it/KMIC

'RAINBOW' - ALBUM

iTunes: http://smarturl.it/iKRainbow