Karsten Warholm blir med på TINE-laget

Verdensmester og europamester på 400 meter hekk, Karsten Warholm, har inngått en 2-årig samarbeidsavtale med TINE. -Jeg gleder meg til å bli med laget, sier Warholm.

-Jeg ser fram til å utvikle samarbeidet med TINE, og jeg er imponert over måten selskapet støtter opp om idrettslag og aktiviteter over hele landet. Store idrettsprestasjoner skapes gjennom bredde – og gjennom at idretts-Norge skaper trygge og inkluderende idrettsarenaer for alle, som TINE-stafetten, der jeg selv har deltatt. Så jeg gleder meg til å bli med på laget, sier Warholm.

Stolt over samarbeidet
-TINE er stolte av å inngå samarbeid med Karsten. TINE har hatt et langt samarbeid med friidretten, og vi har gjennomført TINE-stafetten i over 25 år – en stafett Karsten selv har deltatt på ved flere anledninger. I år var Karsten også avbildet på årets stafettrøye, og tidligere har vi vært så heldige at vi har hatt ham på melkekartongene våre i forbindelse med sommer-OL i 2016, sier sponsoransvarlig i TINE, Ann-Kristin Syversen.
Syversen trekker fram at Karsten er et flott forbilde både for store og små - og at han fremmer gode verdier.
-Med dette samarbeidet vil vi fortsette - og forsterke arbeidet, med å stimulere til aktivitet og sunt kosthold hos barn og unge, legger Syversen til.

90 barn møtte Warholm på TINE Fotballskole
For å markere samarbeidet med TINE, møtte Karsten Warholm opp hos Sagene IF i Oslo og TINE Fotballskole. Der fikk 90 deltakere møte friidrettsstjernen. Det ble et møte barna sent vil glemme. Ellers er 70 000 barn i full aktivitet på TINEs fotballskole over hele landet.

Kontaktpersoner:
Sponsoransvarlig i TINE, Ann-Kristin Syversen, mobil: 90 13 17 23
Manager Karsten Warholm, Kristine Haddal, mobil: 908 58 276

På bildet: Fra venstre: Thea Rønning Nilsen, Karsten Warholm, William Eskedal Scavenius og Aksel Eskedal Scavenius .

Foto: Petter Elstein Knutsen.