Kampoppsett 2. runde NM menn

Se hvilke lag som møtes i 2. runde i NM.

De 32 kampene i NMs 2. runde er nå satt opp. 4.divisjonslaget Bergsøy, som sensasjonelt slo ut Aalesund i 1. runde, får denne gangen Kristiansund på besøk.

I Fredrikstad møtes to av de mestvinnende lagene i NM-historien når Odd kommer på besøk, mens to tidligere cupmestere også møttes på Melløs når Moss tar imot Stabæk.

- Det er tett kampprogram for alle klubber i mai. Vi har derfor prøvd å minimalisere reisene og unngått lange og krevende reiser. Så prøver vi også, så langt det lar seg gjøre, å sette opp lag som ikke har møtt hverandre i cupen de siste årene. I enkelte kamper går imidlertid hensynet til reise foran. Ellers tror vi det blir en del fine oppgjør med litt klang. Det ble mange flotte cupfester i 1. runde, noe vi håper og tror det også blir i 2. runde, sier seksjonsleder for turneringsadministrasjon Rune Pedersen.

Kampdag er i utgangspunktet 2. mai.

- De som ønsker å spille 1. mai kan gjøre det dersom lagene blir enige. Vi vil sammen med lagene finne de beste spilledager med hensyn til seriekampene, sier Pedersen.

Her er kampene i 2. runde:

Fredrikstad – Odd
Moss – Stabæk