Kampen skole hoppet seg til seier

Klasse 4B ved Kampen skole i Stavanger er vinnere av Nasjonalforeningen for folkehelsens hoppetaukonkurranse i Rogaland. De 26 elevene hoppet en time hver dag under konkurransen.

STED: Kampen skole torsdag 26. mai klokken 08:30.

Premien er en overraskelse for skolebarna, så vi ber om at dere overholder sperrefristen.

Premien blir delt ut av leder for Nasjonalforeningen for folkehelsens fylkesstyre i Rogaland, Kari Thu.

Over hele landet har over 100 000 skoleelever fra 4. til 7. klasse deltatt i ‘Hopp for hjertet’. Det tilsvarer over 50 prosent av alle barneskolene i Norge. Konkurransen strakk seg over to uker i mai, og deltagerne har i gjennomsnitt hoppet tau 24 minutter hver dag.

Kontakt Kari Thu 930 02 717.