JUSTIN TIMBERLAKE RETURNERER TIL TELENOR ARENA 2. AUGUST

Etter 4 år er han endelig tilbake! Justin Timberlake annonserer Europaturné i kjølvannet av det etterlengtede nye albumet og hans episke Super Bowl-opptreden. «The Man of the Woods Tour» starter i Paris i slutten av juni, og stopper innom 16 byer. Vi gleder oss til en magisk kveld med en av verdens beste entertainere på Telenor Arena 2. august. Billetter i salg mandag 12. februar kl. 10.00. Forsalg via livenation.no fra fredag 9. februar kl. 09.00-17.00.

«The Man of the Woods Tour» har allerede solgt over 450 000 billetter i Nord-Amerika. Nå er det klart at Justin tar med seg showet til Europa og UK, i tillegg til flere nye datoer i USA og Canada. Turnéen er produsert av Live Nation Global Touring, Wright Entertainment Group, LBI Entertainment og Tennman Touring.

Timberlakes fjerde studioalbum «Man of the Woods» ble sluppet på fredag, og i natt opptrådde han for tredje gang under et av verdens mest sette musikkarrangement, nemlig Pepsi Super Bowl LII Halftime Show i hjembyen Memphis. Det nye albumet gjestes av Alicia Keyes og Chris Stapleton, og du finner låter produsert av veteranene Timbaland og The Neptunes. Her får vi høre popkongen i kjent stil, men han henter også inspirasjon fra naturen og sine sørstatsrøtter gjennom country/bluegrass-sjangeren. Om du ikke har sjekket ut det nye albumet enda kan du gjøre det her:

Justins forrige turné «The 20/20 Experience World Tour» (2013-2014) solgte ut arenaer verden over, og fikk strålende anmeldelser. Den utsolgte konserten i Telenor Arena ble hyllet med terningkast 5 fra både NRK P3 og VG. Sistnevnte skrev følgende: «Koreografien, backingbandets puls og den smakfullt utsmykkede scenen er en artist i A-ligaen verdig. ... Det er proff popbusiness, dette her, og Justin Timberlake viser i sum at han er en av toppsjefene.»

Vi gleder oss til en hitparade av låter som «Mirrors»«SexyBack»«Can´t Stop The Feeling!» og «Cry Me A River» når popstjernen gjester Oslo i sommer!

Sony Music Entertainment Norway A/S utgir bl.a. Beyoncé, The Chainsmokers, Kygo, Alan Walker, Maria Mena, Camila Cabello, Khalid, Future, Calvin Harris, CLMD, Marcus & Martinus, Miley Cyrus, Justin Timberlake, Katastrofe, EMIR, Amanda Delara, Foo Fighters, P!nk m.fl.

Bob Dylan - More Blood, More Tracks - The Bootleg Series Vol. 14 to be released by Columbia Records/Legacy Recordings Friday, November 220.9.2018 16:05Pressemelding

Eagerly anticipated new chapter in acclaimed Dylan Bootleg Series unveils previously unreleased studio performances from 1974's mythic "Blood On The Tracks" sessions. Single Disc / 2LP edition showcases revelatory alternate NYC versions of all 10 songs from the original album + unreleased take of "Up to Me". 6CD Limited Edition Deluxe Set presents the complete New York City recording sessions + the five existing Minneapolis/Sound 80 recordings in chronological order.