JUSTIN TIMBERLAKE RETURNERER TIL TELENOR ARENA 2. AUGUST
«The Man of the Woods Tour» har allerede solgt over 450 000 billetter i Nord-Amerika. Nå er det klart at Justin tar med seg showet til Europa og UK, i tillegg til flere nye datoer i USA og Canada. Turnéen er produsert av Live Nation Global Touring, Wright Entertainment Group, LBI Entertainment og Tennman Touring.
Timberlakes fjerde studioalbum «Man of the Woods» ble sluppet på fredag, og i natt opptrådde han for tredje gang under et av verdens mest sette musikkarrangement, nemlig Pepsi Super Bowl LII Halftime Show i hjembyen Memphis. Det nye albumet gjestes av Alicia Keyes og Chris Stapleton, og du finner låter produsert av veteranene Timbaland og The Neptunes. Her får vi høre popkongen i kjent stil, men han henter også inspirasjon fra naturen og sine sørstatsrøtter gjennom country/bluegrass-sjangeren. Om du ikke har sjekket ut det nye albumet enda kan du gjøre det her:
https://lnk.to/JustinTimberlake_ManOfTheWoods_Album
Justins forrige turné «The 20/20 Experience World Tour» (2013-2014) solgte ut arenaer verden over, og fikk strålende anmeldelser. Den utsolgte konserten i Telenor Arena ble hyllet med terningkast 5 fra både NRK P3 og VG. Sistnevnte skrev følgende: «Koreografien, backingbandets puls og den smakfullt utsmykkede scenen er en artist i A-ligaen verdig. ... Det er proff popbusiness, dette her, og Justin Timberlake viser i sum at han er en av toppsjefene.»
Vi gleder oss til en hitparade av låter som «Mirrors», «SexyBack», «Can´t Stop The Feeling!» og «Cry Me A River» når popstjernen gjester Oslo i sommer!
Nøkkelord
Kontakter
Mari SelvikPromotion Manager, International repertoire
Tel:+47 974 66 417mari.selvik@sonymusic.comBilder
Om Sony Music Norway
Vi er Norges ledende plateselskap, og representerer et bredt spekter av aktive internasjonale og norske artister, i tillegg til en omfattende katalog av stor musikkhistorisk betydning, kvalitet og innflytelse.
I Sony Music Entertainment Norway respekterer og beundrer vi våre artister og vi er stolte av å kunne representere og støtte deres visjoner og kreative tiltak. Vi er 40 ansatte som medvirker til å skape et vekstgrunnlag som fremmer musikkens utvikling og som skaper det gode arbeidsmiljøet som kjennetegner oss som virksomhet.
Sony Music Entertainment Norway A/S utgir bl.a. Beyoncé, Madcon, The Chainsmokers, Kygo, Alan Walker, Maria Mena, Camila Cabello, Jesper Jenset, Khalid, Rat City, Calvin Harris, Stina Talling, Miley Cyrus, HAYES, Justin Timberlake, Katastrofe, EMIR, Amanda Delara, Foo Fighters, Morgan Sulele, Ina Wroldsen, Hkeem, P!nk, Lars Vaular, Bruce Springsteen m.fl.
Følg pressemeldinger fra Sony Music Norway
Registrer deg med din e-postadresse under for å få de nyeste sakene fra Sony Music Norway på e-post fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.
Siste pressemeldinger fra Sony Music Norway
Maria Mena prøver igjen, i morgen24.4.2023 07:21:00 CEST | Pressemelding
Fredag 28. april slipper Maria Mena "Try Again Tomorrow", en låt om hvor viktig det er å ta hensyn til seg selv når man trenger en pause fra verden. Med seg på låten har hun Darling West.
Foo Fighters er tilbake med nytt album19.4.2023 16:30:00 CEST | Pressemelding
Etter et år med enorme tap, selvransakelse og bittersøte minner, er Foo Fighters tilbake med albumet But Here We Are, ute 2. juni via Roswell Records/RCA Records. Første singelen «Rescued» er tilgjengelig i dag.
Siste kveld med Sandra og Stian!19.4.2023 07:09:00 CEST | Pressemelding
Sandra Lyng har fått med seg Staysman som feature på «Siste kveld»; låta 15-år gamle Sandra hadde danset til etter å ha sneket seg ut av vinduet og haiket til fest i en Volvo 240. Tilgjengelig fra 21. april.
Livsbejaende jubelpop fra Ida Jenshus18.4.2023 07:02:00 CEST | Pressemelding
Ida Jenshus er endelig tilbake i sin musikalske hverdag når hun slipper den oppløftende singelen "Only Kindness Matters" fredag 21. april
Peder Elias vinner Spellemann for Årets Internasjonale Suksess16.4.2023 09:30:00 CEST | Pressemelding
26 år gamle Peder Elias Eriksrud Kjørholt fra Trondheim vant i går Spellemannprisen for Årets Internasjonale Suksess basert på et gjennombrudd som hittil har resultert i over en halv milliard streams; priser, troféer, utsolgte konserter, singler og album på hitlistene i Sør-Korea og andre deler av Asia.