Jordet skole hoppet seg til seier

6.6.2017 11:30 | Nasjonalforeningen for folkehelsen

7. klasse ved Jordet skole, Larvik kommune er vinnere av Nasjonalforeningen for folkehelsens hoppetaukonkurranse i Hedmark. De 13 elevene hoppet 60 minutter hver dag under konkurransen.

Sperrefrist: Tirsdag 6. juni klokken 11:30. Premien er en overraskelse for skolebarna, så vi ber om at dere overholder sperrefristen.

STED: Jordet skole tirsdag 6. juni klokken 11:30.

Premien blir delt ut av medlem av Nasjonalforeningen for folkehelsens fylkesstyre for Hedmark, Eva Nysted.

Over hele landet har over 100 000 skoleelever fra 4. til 7. klasse deltatt i Nasjonalforeningen for folkehelsens årlige hoppetaukonkurranse , Hopp for hjertet. Det tilsvarer over halvparten alle barneskolene i Norge. Konkurransen strakk seg over to uker tidligere i mai, og deltagerne har i gjennomsnitt hoppet tau 24 minutter hver dag.

Kontakt Eva Nysted, 915 93 870