Jonas Benyoub slipper EP

«GODHET FOR SVAKHET» slippes 7.juni

Unge Jonas Benyoub fra Ellingsrud har en flow som få andre rapperen her til lands kan vise til, i vinnende kombinasjon med en fløyelsmyk sangstemme og en teft for fengende beats. På debut-EPen «GODHET FOR SVAKHET» beviser han igjen at han er et navn man først som sist bør merke seg.

«Det å være snill i verden i dag kan fort bli sett på som en svakhet, folk tar rett og slett godhet for svakhet. Men jeg kommer til å fortsette å spre kjærlighet, og vise at godhet er det vi kommer lengst med, godhet er styrke. Godhet er ektefølt, og godhet er oppdragelsen vi har fått hjemme», sier Jonas selv om tittelen på EP’en.

To av låtene fra EPen, den sommervarme «GUANTANAMERA» og personlige «NAHNAH» har allerede blitt sluppet for hans stadig voksende publikum, men disse ledsages av tre splitter nye spor:

«TREZEGUET» en hyllest til en undervurdert fotballspiller, som kanskje har gjort noen feil i sin karriere, men som sendte både Nesta og Maldini vekk i en EM-finale litt tilbake i tid, og fortjener enn plass blant de beste. På tide å våkne fra denne siesta’en!

«VISJONÆR», er er låt til alle som ønsker å få til noe. Aspirerende lærere, kokker, fotballspillere eller leger. En oppfordring til å følge drømmene sine.

«BURSDAG» er et samarbeid med de talentfulle brødrene Eddy & Zino.
«Bursdagsjenta dufter Chanel fra langt unna, hun går som en modell fra Dolce&Gabbana og jeg har ikke tenkte å flytte meg en millimeter. Eddy & Zino er blant de mest talentfulle jeg vet om i landet. Det var perfekt og ha med dem på denne» forteller Jonas.

Om Jonas Benyoub

En flow få andre rappere kan matche, og en teft for fengende beats har gjort den Def Jam-signerte Ellingsrud-rapperen til en artist som definitivt kommer til å oppdages av et større publikum i tiden fremover.

Navnet Jonas Bernyoub ble virkelig satt på kartet etter at låten hans «Youm Wara Youm» fikk plass i en av NRKs største suksesser i nyere tid, Skam, som bidro til å åpne flere dører for den unge artisten. Siden har han sluppet flere bangere, og nå endelig en EP.

jeanett@hes.no

Robyn releases 'Ever Again' video17.6.2019 16:39:13 CESTPressemelding

There is Robyn, a microphone stand and a landscape she describes as “a dreamy place, somewhere undefined, somewhere in my unconsciousness”, as she revels in the power of sensuality, self care and human touch. Robyn worked on the video for ‘Ever Again’ with director Colin Solal Cardo and long time collaborator choreographer Maria ‘Decida’ Wahlberg. She wears a beautiful Louis Vuitton outfit designed by Nicholas Ghesquierre especially for the video. Watch ‘Ever Again’ here Robyn plays festivals across Europe and the US this summer, including headline slots at Wilderness and Pitchfork Music Festival in Chicago, as well as NOS Alive, Mad Cool and Rock Werchter. These performances follow her sold out European and US tours, including critically acclaimed shows at London’s Alexandra Palace and New York’s Madison Square Gardens, and her first festival performance of the year at Primavera Sound in Barcelona. For more information visit robyn.com. Praise for Robyn’s live show: “Dance pop perfecti

Ny musikk fra Madonna, Taylor Swift, Veronica Maggio og mange flere.14.6.2019 14:32:15 CESTPressemelding

Madonna slipper albumet Madame X Linda Vidala slipper EP https://www.ntbinfo.no/pressemelding/ehi-slipper-ny-lat?publisherId=6987388&releaseId=17866361 EHI slipper låta Ditt problem i dag EDM-debutanten ASH slipper første singel! https://www.ntbinfo.no/pressemelding/jens-er-klar-med-lottery?publisherId=6987388&releaseId=17866306 jens er klar med Lottery https://www.ntbinfo.no/pressemelding/veronica-maggio-slipper-den-forste-delen-fra-det-kommende-albumet-fiender-ar-trakigt?publisherId=6987388&releaseId=17866234 Veronica Maggio slipper den første delen fra det kommende albumet Fiender är tråkigt Common er tilbake med låten “HER Love”.Beaten er basert på en tidligere uutgitt originalinnspilling av J Dilla - produsenten som gjennom sitt arbeid for The Pharcyde, A Tribe Called Quest, De La Soul, Busta Rhymes, The Roots, Erykah Badu, og dagsaktuelle Common, nådde ikonisk status I hiphopmiljøet lenge før sin altfor tidlige bortgang I 2006. På “HER Love” lar Common Dillas klassiske håndverk s

MADONNA RELEASES MADAME X14.6.2019 13:36:28 CESTPressemelding

Today, Madonna released her highly-anticipated 14th studio album Madame X from Live Nation, Interscope Records and Maverick. Madame X is now available across Apple, Spotify, Amazon and all DSPS. The Madame X Deluxe Box Set is on sale today and includes the international limited-edition deluxe hardcover two CD album, an exclusive standard album cassette, a seven inch picture disc “I Rise,” double sided poster and tattoo sheet. In addition, the Madame X International Limited Edition Deluxe hard cover contains two CD album featuring three bonus tracks and a 32 page booklet. Influenced creatively by living in Lisbon, Portugal over the past several years, Madame X is a collection of 15 new songs that celebrate Madonna’s career-long affair with Latin music and culture coupled with other global influences. On the album, Madonna brings this to life as she sings in Portuguese, Spanish and English across various tracks. Madonna collaborated on Madame X with longtime producer Mirwais, as well as

EDM-debutanten ASH slipper første singel!14.6.2019 08:10:00 CESTPressemelding

Ash ble født i 1995 i Nord-Iran og kom til Norge som politisk flyktning i 2000. Siden den gang har han bodd i den sørlandske sommerbyen Kristiansand, der han fikk interesse for musikk allerede i tidlig alder. Som 16 åring begynte han å mikse musikk, og har i løpet av det siste året fått en sentral rolle innenfor det norske klubbmiljøet. Ash har spilt for alle de største klubbene innenfor landegrensen, og har fortiden faste spille-jobber rundt om i hele Norden. Nå har Ash tatt steget videre, og har brukt mye av tiden i hjemmestudioet der han produserer egen musikk. Fredag 14.06.19 slipper Ash sin første singel via Eccentric Music, «Matters».