Jonas Benyoub slipper EP

«GODHET FOR SVAKHET» slippes 7.juni

Unge Jonas Benyoub fra Ellingsrud har en flow som få andre rapperen her til lands kan vise til, i vinnende kombinasjon med en fløyelsmyk sangstemme og en teft for fengende beats. På debut-EPen «GODHET FOR SVAKHET» beviser han igjen at han er et navn man først som sist bør merke seg.

«Det å være snill i verden i dag kan fort bli sett på som en svakhet, folk tar rett og slett godhet for svakhet. Men jeg kommer til å fortsette å spre kjærlighet, og vise at godhet er det vi kommer lengst med, godhet er styrke. Godhet er ektefølt, og godhet er oppdragelsen vi har fått hjemme», sier Jonas selv om tittelen på EP’en.

To av låtene fra EPen, den sommervarme «GUANTANAMERA» og personlige «NAHNAH» har allerede blitt sluppet for hans stadig voksende publikum, men disse ledsages av tre splitter nye spor:

«TREZEGUET» en hyllest til en undervurdert fotballspiller, som kanskje har gjort noen feil i sin karriere, men som sendte både Nesta og Maldini vekk i en EM-finale litt tilbake i tid, og fortjener enn plass blant de beste. På tide å våkne fra denne siesta’en!

«VISJONÆR», er er låt til alle som ønsker å få til noe. Aspirerende lærere, kokker, fotballspillere eller leger. En oppfordring til å følge drømmene sine.

«BURSDAG» er et samarbeid med de talentfulle brødrene Eddy & Zino.
«Bursdagsjenta dufter Chanel fra langt unna, hun går som en modell fra Dolce&Gabbana og jeg har ikke tenkte å flytte meg en millimeter. Eddy & Zino er blant de mest talentfulle jeg vet om i landet. Det var perfekt og ha med dem på denne» forteller Jonas.

Om Jonas Benyoub

En flow få andre rappere kan matche, og en teft for fengende beats har gjort den Def Jam-signerte Ellingsrud-rapperen til en artist som definitivt kommer til å oppdages av et større publikum i tiden fremover.

Navnet Jonas Bernyoub ble virkelig satt på kartet etter at låten hans «Youm Wara Youm» fikk plass i en av NRKs største suksesser i nyere tid, Skam, som bidro til å åpne flere dører for den unge artisten. Siden har han sluppet flere bangere, og nå endelig en EP.

jeanett@hes.no

Nyhetsbrev fra Universal Music23.8.2019 13:18:33 CESTPressemelding

https://www.ntbinfo.no/pressemelding/popdronningen-taylor-swift-ute-med-nytt-album?publisherId=6987388&releaseId=17869446 Popdronningen Taylor Swift ute med nytt album! Emelie Hollow «Hear It Out Loud». Den unge, talentfulle sangeren, låtskriveren og artisten Emelie Hollow ga oss like før sommeren første smakebit; «HE», fra den kommende EPen Hear It Out Loud. Nå er det duket for slipp av den neste sangen fra samlingen, nemlig EPens tittelspor «Hear It Out Loud». Låten er en storslått og vakker affære, akkompagnert av en nydelig visual video. Instagram / Facebook / Twitter / Youtube / Spotify Lil Halima «Hold Me - 'A Colors Show'» I dag slippes det en versjon av Lil Halima sin singel «Hold Me», gjort på YouTube-showet COLORS tidligere i år. Videoen er sett nesten 800K ganger, og nå kan du høre den der du strømmer musikk. Gabrielle er endelig ute med sin nyeste singel «Tenker på deg», som er første smakebit fra hennes kommende album. I forbindelse med albumslipp legger hun seg ut på en n

Popdronningen Taylor Swift ute med nytt album!23.8.2019 13:15:40 CESTPressemelding