John Arne Riise gjør comeback – hos Betsson!

17.6.2016 10:00 | Betsson Group

Etter den dramatiske avskjeden med norsk fotball tidligere i uken, er det nå klart at John Arne Riise er tilbake som ambassadør hos Betsson.com.

John Arne Riise gjør comeback hos Betsson.

- Det er den beste nyheten vi kunne fått nå midt under EM. John Arne har vært savnet og vi gleder oss til nye år sammen med en av Norges beste fotballspillere gjennom tidene, sier PR-manager Mikael Mellqvist hos Betsson.com.

Hovedpersonen selv har hatt en intens uke. Fra den tårevåte pressekonferansen på mandag da det ble offentliggjort at en legendarisk fotballkarriere var over, til glede over å være tilbake som ambassadør hos Betsson og klar for poker-VMs hovedarrangement: Main event.

- Jeg er fryktelig glad i Betsson og veldig fornøyd over å få være tilbake. Vi har allerede en lang historie sammen og går nå på en ny periode der det kommer til å skje masse spennende ting. Det skal for eksempel bli veldig gøy å dra tilbake Las Vegas og delta i poker-VMs beste turnering i juli, sier John Arne Riise.

Les mer her: https://content.betsson.com/no/nyheter/john-arne-riise-gjor-comeback-hos-betsson

For mer informasjon, vennligst kontakt:
PR-manager i Betssongruppen
Telefon: +47 99486821
E-post: Mikael.Mellqvist@betssongroup.com

John Arne Riise gjør comeback hos Betsson.