Jesper Jenset #1 på Hype Machine

Etter å ha ligget på Spotifys topp 50 siden release i mai, listinger på de fleste norske radiostasjoner og oppmerksomhet i utlandet, går nå Jesper Jensets dobbelt platina-selgende hit "High" inn som #1 på det toneangivende nettstedet Hype Machine. Jesper følger dermed blant annet Matoma og Astrid S, som i 2015 nådde førsteplassen med samarbeidet "Running Out".

Hype Machine er kjent for å ta temperaturen på det aller "hotteste" som beveger seg på nett i musikkverdenen internasjonalt og som nevnes mest der ute, ved å samle informasjon fra blogger og nettsteder verden rundt.

Når Jesper Jenset nå går #1, er det med en remix gjort av den canadiske duoen Young Bombs, som tidligere har remixet blant annet Selena Gomez og Alan Walker.

THÅSTRÖM annonserer syv festivalspillinger - deriblant fire norske - sommeren 2018!7.12.2017 11:55Pressemelding

Sveriges største rockestjerne heter Thåström. Med en fortid i blant annet Ebba Grön og Imperiet har han vært høyaktuell i fire tiår, og han fortsetter kontinuerlig å utvikle sin patenterte Europablues til nye nivå. Med det kritikerroste albumet Centralmassivet i ryggen, og en høstturné som solgte nesten 100 000 billetter, annonserer han i dag syv festivalkonserter i Skandinavia til sommeren - blant dem hele fire norske.

CLMD slipper debutalbumet "Phases"!1.12.2017 06:00Pressemelding

«Phases» er det etterlengtede debutalbumet til et av de mest spennende navnene innenfor norsk electronica, CLMD. Albumet representerer på mange måter Martin Danielles personlige og musikalske utvikling gjennom de siste årene, og forteller historien om CLMDs forskjellige kreative «phaser» gjennom karrieren. Hvert spor markerer et øyeblikk eller en periode i Martins kunstneriske utvikling av CLMD, og albumet er slik sett en slags musikalsk journal av CLMDs reise på både godt og vondt.