Jesper Jenset #1 på Hype Machine

2.9.2016 11:09 | Sony Music Norway

Etter å ha ligget på Spotifys topp 50 siden release i mai, listinger på de fleste norske radiostasjoner og oppmerksomhet i utlandet, går nå Jesper Jensets dobbelt platina-selgende hit "High" inn som #1 på det toneangivende nettstedet Hype Machine. Jesper følger dermed blant annet Matoma og Astrid S, som i 2015 nådde førsteplassen med samarbeidet "Running Out".

Hype Machine er kjent for å ta temperaturen på det aller "hotteste" som beveger seg på nett i musikkverdenen internasjonalt og som nevnes mest der ute, ved å samle informasjon fra blogger og nettsteder verden rundt.

Når Jesper Jenset nå går #1, er det med en remix gjort av den canadiske duoen Young Bombs, som tidligere har remixet blant annet Selena Gomez og Alan Walker.