JEFF LYNNE’S ELO legger ut på arenaturné i 2018!

Jeff Lynne’s ELO legger ut på arenaturné høsten 2018, og fredag 14. september står Oslo Spektrum for tur! De er kjent sine utrolige liveshow, så her er det bare å sikre seg billett så fort som mulig.

Billetterisalgfredag 17. novemberkl. 10.00.

Forsalg via livenation.no fra onsdag 15. november kl. 10.00.

«Our audiences are amazing. It’s like they’re in the group. We can’t wait to play for them again.» sier Jeff i forbindelse med annonseringen av konsertene.

JeffLynne’sELO er mer populære enn noen gang, og haralltidværtkjentforsineepiskeliveshowogunikestil. Bandetblanderpåensømløsoginnovativtmåterock, popogklassisk musikk. ELOhar hele 26UKTop 40-singler, somgjørJeffLynnesproduksjonertilnoe av den mest toneangivendemusikkendesiste 40 årene, oghargjortatdeharsolgtover 50 millioneralbum.

IjunispiltedeenfantastiskkonsertpåWembleyStadium, sombleforevigetoggittutsomkonsert-DVD. I«WembleyorBurst»serduJeffoghans talentfulle musikerefylleWembleyStadiummedetavde mest spektakulærerock&roll-showenegjennomtidene, foran 60.000 mennesker.

«A giant spaceship, pyrotechnics, lasers and big screen visuals all added to the experience of a concert setlist strong on melody and close attention to musical detail.» - The Yorkshire Post

Lynn er av mange sett på som en av de beste musikkprodusentene i historien, og han var en av grunnleggerne og medlemmene i supergruppa The Travelling Wilburys, sammen med Bob Dylan, Roy Orbison, George Harrison og Tom Petty. I tillegg har han samarbeidet med noen av de største navnene i bransjen, som The Beatles, Paul McCartney, Ringo Starr, Joe Walsh og mer nylig Bryan Adams.

Gjør deg klar til et forrykende show og en uforglemmelig kveld, når legendariske Jeff Lynne og hans Electric Light Orchestra inntar Norge!