Jardar Kilsti Nordeng styrker laget til Schüco

Jardar Kilsti Nordeng slutter som prosjektleder og daglig leder i ACC Glassrådgivere AS for å bli med på laget til Gøran Karlsen og Schüco Norge på Helsfyr i Oslo. 1. april starter han som prosjektrådgiver og han skal følge byggeprosjekter gjennom alle ledd for å skape kvalitetsbygg for fremtiden.

Gøran Karlsen ønsker Jardar Kilsti Nordeng velkommen til Helsfyr Atrium. Foto: Harald Aase

Jardar har jobbet i mange år i glass- og fasadebransjen og samlet verdifull erfaring. I de siste tre årene har han jobbet som daglig leder hos ACC Glassrådgivere AS.
- Jardar er dermed en viktig i brikke i Schücos ønske om å være et "kunnskapshus" med spisskompetanse på glass- og fasadefaget. Han sitter inne med en unik fagkompetanse, samtidig som han kjenner våre og relaterte produkter bedre enn de fleste. Han har samtidig forståelse for glassfaget, som gir en større bredde når man skal ut å støtte arkitektene i sine valg. Dette effektiviserer arbeidet med å finne de riktige produktene og løsningene, sier daglig leder Gøran Karlsen i en pressemelding.
Forståelsen for verdikjeden og for de ulike aktørene som er involvert i en byggeprosess er avgjørende for denne stillingen.
- Jardar har i tillegg god kjennskap til våre produsenters hverdag, noe som vil styrke samarbeidet rundt prosjekter i planleggingsfasen, legger Karlsen til.
Selv er Jardar klar til å tiltre sin stilling hos Schüco.
- Jeg gleder meg veldig til å få jobbe sammen med kompetente kollegaer i et så velrenommert firma.