Jan Thomas er brun, kåt og blid

Jan Thomas slipper sommerlåten "Honansa, det er sommer" torsdag 11. juni.
Einar får høre låten for aller første gang i forbindelse med podcast-innspilling

Stylist- og medieikonet Jan Thomas tar ikke seg selv så høytidelig når han slipper sommerlåten - unnskyld, sommerHITEN - "Honansa, det er sommer" neste uke.

Jan Thomas jobbet med et lite sommerdikt som han ønsket å tonesette, og i samarbeid med produsent Knut Bjørnar Asphol har det blitt en leken og humoristisk sommerlåt som Skiens store sønn (poeten og podcasteren JT,  ikke forfatteren og dramatikeren Ibsen) slipper i samarbeid med Sony Music.

Samarbeidet ble annonsert i gårsdagens "Jan Thomas og Einar blir venner"-podcast, hvor Jan Thomas er tydelig på at dette bare er for gøy, men at det, som med alt annet han gjør, naturligvis må gjøres ordentlig når han først er i gang.
Allerede der fikk podcast-makker Einar og lytterne en smakebit på låten som altså slippes om en uke. (Link til videoklipp fra podcasten sendes på forespørsel).

På spørsmål om hvilke forventninger han har til utgivelsen svarer Jan Thomas "Ingen. Annet enn at låten kan være med på å spre litt sommerstemning og glede. Om det blir en monsterhit er det naturligvis helt i orden. Honansa!"

Fra torsdag 11. juni er "Honansa, det er sommer" tilgjengelig overalt hvor musikk kan strømmes eller lastes ned.

Jan Thomas (c) Christopher Mørch-Husby

Sony Music Entertainment Norway A/S utgir bl.a. Beyoncé, Madcon, The Chainsmokers, Kygo, Alan Walker, Maria Mena, Camila Cabello, Jesper Jenset, Khalid, Rat City, Calvin Harris, Stina Talling, Miley Cyrus, HAYES, Justin Timberlake, Katastrofe, EMIR, Amanda Delara, Foo Fighters, Morgan Sulele, Ina Wroldsen, Hkeem, P!nk, Lars Vaular, Bruce Springsteen m.fl.

Følg pressemeldinger fra Sony Music Norway

Registrer deg med din e-postadresse under for å få de nyeste sakene fra Sony Music Norway på e-post fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.

Siste pressemeldinger fra Sony Music Norway