Jamaikanske Samantha J slipper "Baby Love" ft. R. City

23.6.2017 15:53 | Sony Music Norway

Samantha J. slipper sin nye singel og musikkvideo til "Baby Love" med R. City via Sony Music Norge 23. juni.

Artwork

20 år gamle Samantha J. fra Jamaica ble først kjent i Europa da hun dukket opp som featureartist på låten «Light It Up» med superstjernene Marcus & Martinus, en låt som nå har over 15 millioner streams på Spotify.

Samantha J. har tidligere gitt ut singler som «League of My Own» ft. Dej Loaf og «Thight Skirt», sistnevnte gikk #1 som mest delte video på MTV. Samantha J. er nå signert til Sony Music Norway og slipper singelen “Baby Love” ft. R. City i dag, 23.juni.

Se musikkvideoen her og hør låta her.

Jeg har ikke vært så begeistret for et nytt prosjekt siden mitt arbeid med Lady Gaga»  - RedOne, produsent.

Samantha J. er en «free spirit» og er stolt av sin veganske livsstil og sine Jamaicanske røtter. Hun henter inspirasjon fra artister som Shaggy, Sean Paul, Justin Bieber og Rihanna, og er i tillegg til å være artist et talent innenfor tegning, dansing og skriving.

Samantha har tidligere vært modell for et av de største modellbyråene i Jamaica, før hun ble oppdaget av managementet Oceanic Tradewins som introduserte henne for store låtskrivere og produsenter som Redone (Lady Gaga, Nicki Minaj), R. City (Miley Cyrus, Beyonce), JR. Rotem (Rihanna, Sean Kingston), Supa Dups (Bruno Mars, Drake) og The Stereotypes (Justin Bieber, Chris Brown).Tidligere har Samantha også varmet opp for artister som Magic!, Sean Paul, Ludacris og nå senest med M&M i Norden.

Artwork
Photo credit: King Yazid Photography