Jackon

Jackon kåret til «Årets leverandør» i Danmark

I konkurranse med mer enn 500 leverandører kan isolasjonsprodusenten Jackon titulere seg som «Årets leverandør» i Danmark. Prisen deles ut av Danske Byggecentre og går til den leverandøren som bidrar mest til å gjøre det enkelt for byggkjedene å selge deres produkter.

Fra venstre: Salgsdirektør Jackon Bygg Norden Jan-Erik Engebretsen, Salgssjef Danmark Torben Sørensen, Distriktssjef Henrik Smith

- Dette er en pris som henger høyt, og vi er veldig stolte av arbeidet som gjøres i Danmark. Vi jobber daglig for å levere av høyeste kvalitet, og for å følge med i utviklingen i markedet. Kun på den måten kan vi møte våre kunders behov, også i fremtiden, sier Salgsdirektør Jan-Erik Engebretsen i Jackon.

God samarbeidspartner
Prisen går til den leverandøren som er en god samarbeidspartner til byggevarekjedene, og som gjør det lettere for forhandlerne å føre deres produkter, og på den måten sikrer en sunn og bærekraftig bransje. Poul Erik Grønfeldt, formann i Danske Byggecentre sier i en pressemelding:

- Jackon var en opplagt vinner fordi de gjør en kjempeinnsats. For eksempel ved å alltid sørge for at produktinformasjonen er oppdatert og tilgjengelig for medarbeidere i våre forretninger, men også ved å være en god representant for bransjen. Blant annet ved deltakelse på byggemesser hvor de år etter år har utrolig gjennomførte stands, sier Grønfeldt.

Engebretsen setter pris på at innsatsen belønnes.

- Vi er opptatt av å gjøre ting skikkelig. At Jackon får skryt for deltakelse på messer er alltid gøy. Vi har også i Norge satset på sterk tilstedeværelse i fora hvor bransjen møtes og vi ser at det settes pris på. Det er også noe av bakgrunnen for grunnleggelsen av Kompetansesenteret vårt ved hovedkontoret i Fredrikstad, sier Engebretsen.

Kulturen setter standarden
Engebretsen mener det er en sterk kultur som gjør at Jackon leverer som de gjør

- I Jackon er vi opptatt av å være et lag. I det daglige betyr dette at samtlige medarbeidere utfører arbeidet etter samme standard. Det gir sikkerhet på arbeidsplassen, ansvarlighet og arbeidsglede. Vi er stolte av kulturen vår i Jackon, avslutter Engebretsen.

For mer innformasjon kontakt
Salgsdirektør Jan-Erik Engebretsen
TLF: 95064277
Epost: jee@jackon.no

Bilder

Om Jackon

Jackon
Sørkilen 3
1621 Gressvik

69 36 33 00http://www.jackon.no/
Jackon gruppen er et heleid norsk industrikonsern med hovedkontor i Fredrikstad. Vi er stolte av å kunne kalle oss Nordens ledende produsent av isolasjon og emballasje i ekspandert (EPS) og ekstrudert (XPS) polystyren til byggebransjen og industrien. Konsernet har i alt 15 fabrikker i Europa, hvorav 10 i Norden. Vi har ca 700 ansatte og en årlig omsetning på om lag 1,8 mrd kroner. Våre mest kjente merkenavn er Jackopor® (EPS), Jackofoam® (XPS), Thermomur®, Jackon Ringmur og Jackon våtrom.

Følg saker fra Jackon

Registrer deg med din epostadresse under for å få de nyeste sakene fra Jackon på epost fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.

Siste saker fra Jackon