IT-Alliansen

IT-Alliansen er nå i gang med å samle IT-bransjen

Nå etableres Norges største fellesskap for alle som jobber i tilknytning til IT-bransjen.

IT-alliansen er bransjefellesskapet som samler IT-Norge om faglig utveksling, samarbeid og nettverk. IT-alliansen tilbyr medlemsskap for alle som jobber i IT-bransjen eller i tilknytning til denne, både i en IT-avdeling og ellers alle deler av et selskap som leverer ITbaserte tjenester.

Etter å ha sett behovet for å samle IT-Norge i faglige og sosiale nettverk, har nå IT-Alliansen oppstått som et svar på dette. IT-Alliansen vil formes ved å lytte til medlemmenes ønsker og behov, og legge til rette for disse, slik at alle medlemmene kan nyte godt av resultatene i fellesskap. IT-Alliansen skaper eller innhenter og deler med sine medlemmer f.eks kontrakter, produkttester, rutinebeskrivelser, brukermanualer m.m.

IT-Alliansen skaper nettverk for IT-bransjen i form av varierte faglige diskusjonsfora, felles markedsplass for medlemmer, kurs, seminarer og mulighet for medlemmer til å profilere seg internt til andre medlemmer gjennom felles CV/profil-database. IT-Alliansen vil gjøre arbeidshverdagen lettere for alle som jobber i tilknytning til IT-bransjen.

Om IT-Alliansen

IT-Alliansen
Rådhusgt 23

Lønnsomhet gjennom samarbeid

IT-Alliansen jobber for å skape et fellesskap mellom firmaer som kan gjøre arbeidshverdagen lettere for deg som er medlem.
Samarbeid mellom medlemmer vil gagne både deg som er medlem, så vel som dine kunder.
Sammen skaper vi en felles plattform som kan tilby våre kunder bredere tjenester med stabil levering og høyt servicenivå.

Følg saker fra IT-Alliansen

Registrer deg med din epostadresse under for å få de nyeste sakene fra IT-Alliansen på epost fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.