Invitasjon til Urørtfinalen 1. mars

Onsdag 1. mars er det klart for årets finale i musikk-konkurransen Urørt. Pressen er velkommen til Kulturkirken Jakob.

Live Nelvik og Eirik Havelin leder Urørtfinalen. Foto: NRK

Dørene åpner klokken 18:00 og presse som ønsker å dekke finalen, må ta kontakt med

Katinka Sletten - katinka.sletten@nrk.no

Gi beskjed innen 12:00 tirsdag 28. februar.

Live Nelvik og Eirik Havelin leder finalen. Opptredener fra de fire finalistene: Lüt, Emma Jensen, Dårlig Vane og Pom Poko. Opptreden og DJ-sett fra Cezinando.

Årets dommere er Julie Bergan, Izabell, Edvard fra Honningbarna og Mats Borch Bugge.

For mer informasjon, se: https://www.facebook.com/events/1868820910028854/

Live Nelvik og Eirik Havelin leder Urørtfinalen. Foto: NRK

Slik blir TV-julen på NRK30.11.2017 17:49Pressemelding

«Little Women» er et splitter nytt kostymedrama basert på Louisa May Alcotts berømte roman fra 1800-tallet. BBC-serien er en av flere du kan kose deg med på NRK i julen. «Kvelden før kvelden» byr på julestemning fra Sporten på Frognerseteren og «Ribbe minutt for minutt» - fra en stekeovn. Stjernekampvinner Adam Douglas er en av mange artister vi kan lytte til i NRKs sjangerbrede musikktilbud i desember. «NRKs juleparty» er ett av dem. Vil du bestemme TV-kvelden selv, er NRK TV det perfekte alternativ.