Invitasjon til presselunsj onsdag 12. desember: Nye prioriteringer for framtidig E6 i Trøndelag

Nye Veier Trøndelag inviterer media til informasjonsmøte onsdag 12. desember kl. 11, for å presentere nye porteføljeprioriteringer som vil kunne ha stor betydning for utbygging av ny E6 i Trøndelag.

Møtet ledes av Johan Arnt Vatnan, Nye Veiers prosjektdirektør for E6 Trøndelag. Foranledningen for møtet er at Nye Veier har ferdigstilt ny porteføljeprioritering og utbyggingsrekkefølge av prosjektene i porteføljen.

Det vil også bli gitt en status over alle Nye Veiers prosjekter i Trøndelag.

Det blir servert lunsj.

Tidspunkt:
Onsdag 12. desember kl. 11:00

Sted:
Nye Veier Trøndelag
Sluppenvegen 17b, 7037 Trondheim (Stålgården)
Møterom A (kjelleretasje, ved kantine)

Påmelding:
Påmelding gjøres på epost til Roy Strømsnes, roy.stromsnes@nyeveier.no innen onsdag 12. desember kl. 10:00.

Roy Strømsnes
Kommunikasjonsrådgiver for Nye Veier