Invitasjon til presselunsj med Bloggerne

Mandag 18. september kl. 21.30 er ”Bloggerne” tilbake. I den syvende sesongen av ”Bloggerne” kommer vi tettere på livene til sju av landets største nettprofiler; Anna ”Mamma til Michelle” Rasmussen, Kristine ”krisssy” Ullebø, Anniken ”Annijor” Jørgensen, Anne-Brith Davidsen, Marna ”Komikerfrue” og Ørjan Burøe, og ny denne sesongen er Espen Hilton.

Vi får følge våre bloggere gjennom alt av livets oppturer og nedturer, og blir med på innsiden av deres hverdagslige utfordringer; kroppspress, barneoppdragelse, vennskap og kjærlighet.

Vi inviterer til pressetreff og lunsj torsdag 14. september kl. 12.00

på Restaurant Teatro, Stortingsgata 16 i Oslo.

Her får du møte alle deltakerne fra årets sesong og det vil bli anledning til å ta bilder, gjøre opptak og en-til-en intervjuer.

Presse inviteres også til premierefest søndag 17. september kl. 20.00 der bloggerne vil være tilstede og hvor det blir vist en liten forsmak på årets sesong.

Påmelding til Nina Engh: nina.engh@tv2.no

”Bloggerne” – sesong 7, har premiere 18. september kl. 21.30 på TV 2 Livsstil og TV 2 Sumo, og vil vises mandag til torsdag hver uke. Sesongen består av 20 episoder.

Ta kontakt dersom du ønsker tilgang til påsynskopier. Se trailer for Bloggerne – sesong 7 her!

Nina EnghPR- og medierådgiver

Pressekontakt for utenlandske serier, Hotel Cæsar, Bloggerne, Premier League og Kjære mamma.

916 05 816nina.engh@tv2.no

Mørkets helter på Svalbard i ny dokumentarserie på TV 2 Zebra7.2.2018 10:00Pressemelding

"Kompani Spitsbergen" gir oss et unikt innblikk i det spesielle miljøet og samholdet på en av Norges tøffeste arbeidsplasser. I en ti episoders dokumentarserie får vi følge de siste gruvearbeiderne i Gruve 7 på Svalbard, den eneste norske kullgruven som fortsatt er i drift. I serien kommer vi tett på hverdagen til gruvearbeiderne, både på jobb og privat. Serien har premiere 27. februar på TV 2 Zebra.