Invitasjon til presselansering av frimerke med Gunnar Sønsteby

Posten Norge gir fredag 15. juni ut et frimerke for å markere at det i 2018 er hundre år siden krigshelten Gunnar Sønsteby ble født. I den forbindelse inviterer vil til presselansering av frimerket samme dag klokken 10.00 ved Hjemmefrontmuseet i bygning 21 på Akershus festning.

Gunnar Sønstebys nærmeste familie vil være til stede. Det samme vil forsvarsminister Frank Bakke-Jensen og representanter for forsvarsledelsen.

Frimerket er spesielt eksklusivt siden det er laget for hånd som gravyr – det fineste innen frimerkekunst. Sverre Morken, som er kunstneren bak frimerket, vil også delta under lanseringen.

Vi ber medier som ønsker å være tilstede om å være på plass senest 09.55. Gi gjerne beskjed om at dere kommer til epost presse@posten.no eller Jørn Michalsen, telefon 91345748.