Invitasjon til pressefrokost mandag 3. april kl 08.30 - 10.00

Norsk Reiseliv (tidligere Forum for Reiseliv) inviterer til pressefrokost mandag 3. april kl 08.30 – 10.00 på Thon Hotel Opera i Oslo. Tema for pressefrokosten er reiselivet i Norge; Status, reiselivets betydning, trender og veien videre.

Vi presenterer status for reiselivet, reiselivets posisjon, ringvirkninger, verdiskaping og sysselsetting. Vi gir en presentasjon av de viktigste internasjonale trendene, hva betyr dette og hvordan må reiselivet utvikle seg for å tilfredsstille turistenes forventninger. Hvordan skal Norge styrke sin posisjon i en stadig tøffere internasjonal konkurranse?

Dere møter styreleder i Norsk Reiseliv Daniel Skjeldam, som også er konsernsjef i Hurtigruten. Direktør Per-Arne Tuftin i Norsk Reiseliv og daglig leder/partner Sigrid Oterholm Hoem i Versions.

Påmelding rettes til: Direktør Per-Arne Tuftin i Norsk Reiseliv, tel. 909 94 898, e-post; tuftin@forumforreiseliv.no

Norsk Reiseliv (tidl Forum for Reiseliv) er en uavhengig bransjeorganisasjon for reiselivet i Norge med de største reiselivsbedriftene og de viktigste destinasjons- og landsdelsselskapene som medlemmer.

Vårt formål er å styrke reiselivets innflytelse og posisjon som en ledende industri i Norge, og skape grunnlaget for at Norge tar en større del av den internasjonale veksten i reiselivet.

Våre medlemsbedrifter står for vel 95 prosent av den internasjonale reiselivsmarkedsføringen og er toneangivende i utviklingen av reiselivet i Norge.

Medlemsbedrifter: Nordic Choice Hotels, Thon Hotels, Scandic Hotels, Rezidor Hotel Group, Color Line, Hurtigruten, Norwegian, SAS, NSB, VisitOslo, Norske Fjell, Fjord Norge og Nordnorsk Reiseliv.