Invitasjon til pressefrokost 4. januar: Reiselivsåret 2017 – Utsikter for 2018

Innovasjon Norge inviterer til årets pressefrokost om reiselivet 4. januar 2018. I løpet av morgenen gir vi et innblikk i reiselivsåret 2017, og utsikter for 2018. Vi ser også på hovedtrekkene i Innovasjon Norges nye handlingsplan for reiselivet, og hva den betyr i praksis.

Loen Skylift. Foto: Bård Basberg/Loen Skylift
  • Reiselivsåret 2017 – Vi oppsummerer året som gikk. Blir det enda et rekordår?
  • Forventninger til 2018 Vinterprognosene er klare. I tillegg ser vi på forventet utvikling resten av 2018, hvor lav valutakurs og gode snøforhold gir et godt utgangspunkt.
  • Innovasjon Norges nye handlingsplan for reiselivet 'Hele Norge - Hele året' Hovedtemaer, og hva den innebærer i praksis.

Torsdag 4. januar 2017 kl. 09.00 – 10.30. Det serveres frokost fra kl. 08.30.
Det blir mulighet for individuelle intervjuer og samtaler.

Sted:
Innovasjon Norge, Akersgata 13, 0104 Oslo

Påmelding:
E-post til anne.line.kaxrud@innovasjonnorge.no innen onsdag 3. januar kl. 11.00

Loen Skylift. Foto: Bård Basberg/Loen Skylift

Kinas svar på Justin Bieber spiller inn musikkvideo i Norge28.12.2017 13:37Pressemelding

Millioner av kinesere følger med på hvert eneste skritt popbandet TFBoys tar. I januar får fansen oppleve vintereventyr i Norge, når gruppens frontfigur og store hjerteknuser Wang Yuan spiller inn ny musikkvideo i Myrkdalen, Flåm og Bergen. -Ved å jobbe digitalt på denne måten når vi reisende vi aldri hadde nådd gjennom tradisjonelle kampanjer, sier reiselivsdirektør Bente Bratland Holm i Innovasjon Norge.