Invitasjon til pressedager for Bloggerne

I den åttende sesongen av "Bloggerne" kommer vi tettere på livet til noen av landets største nettprofiler. Denne sesongen får vi følge bloggerne gjennom forelskelse og kjærlighetssorg, ufrivillig barnløshet, morsrollen og livet på sosiale medier. Premiere for "Bloggerne" - sesong 8 blir 2. påskedag - mandag 2. april.

I denne sesongen av «Bloggerne» får vi bli bedre kjent med nye bloggere - livsstilsblogger Julianne «Pilotfrue» og hennes mann Ulrik, og treningsblogger Jørgine «Funkygine» og hennes Morten. Fra tidligere kjenner vi Anne Brith, Anna «Mamma til Michelle» og Jan, Marna «Komikerfrue» og Ørjan, Anniken «Annijor» og hennes Anders, samt Kristine «krisssy» og kjæresten Fabian.

Vi inviterer til pressedager onsdag 21. og torsdag 22. mars, fra kl. 10.00 begge dager. Her får du møte bloggerne fra årets sesong fordelt over to dager, og det vil bli anledning til å gjøre intervjuer, gjøre opptak og ta bilder.
Ta kontakt for intervjuavtaler og påsynskopier: nina.engh@tv2.no eller tlf. 916 05 816.

Sted: TV 2, Dronning Eufemias gate 11, 0191 Oslo

Sesongpromoen ser du her!

«Bloggerne» - sesong 8 får premiere 2. påskedag – 2. april kl. 21.30 på TV 2 Livsstil og TV 2 Sumo

Nina EnghPR- og medierådgiver

Pressekontakt for utenlandske serier, Hotel Cæsar, Bloggerne, Den nakne sannhet, Kompani Spitsbergen og Premier League.

916 05 816nina.engh@tv2.no