Invitasjon til pressedag for Bloggerne

Vi inviterer til pressedag for "Bloggerne" torsdag 27. juni. Det blir anledning til å møte bloggerne fra den nye sesongen for intervjuer, opptak og bilder.

Profilene fra den ellevte sesongen av «Bloggerne» er tilgjengelige for intervjuer pressedagen; Linnéa Myhre, Martine Lunde, Caroline Berg Eriksen, Sofie Caroline Nilsen, Julianne «Pilotfrue» og ektemannen Ulrik Nygård.
Anniken «Annijor» Jørgensen er bortreist og derfor ikke tilgjengelig på pressedagen, men ta kontakt for å avtale intervju.
Ta kontakt for intervjuavtaler og påsynskopier: nina.engh@tv2.no eller tlf. 916 05 816.

: Torsdag 27. juni fra klokken 10.00
Sted: TV 2, Dronning Eufemias gate 11, 0191 Oslo (Bjørvika)

«Bloggerne» - sesong 11 får premiere 5. august på TV 2 Livsstil og TV 2 Sumo

Nina EnghPR- og medierådgiver

Bloggerne, God morgen Norge, God kveld Norge, barne-tv, Premier League, utenlandske serier, barne-tv og C More-innhold.

916 05 816nina.engh@tv2.no