Invitasjon til pressedag for Bloggerne

Vi inviterer til pressedag for "Bloggerne" onsdag 12. desember. Det blir anledning til å møte alle bloggerne fra den nye sesongen for intervjuer, opptak og bilder.

Alle profilene fra den tiende sesongen av «Bloggerne» er tilgjengelige pressedagen; Martine Lunde, Caroline Berg Eriksen, Jørgine «Funkygine» Vasstrand, Anniken «Annijor» Jørgensen, Stina Marie Bakken, Julianne «Pilotfrue» og ektemannen Ulrik Nygård.

Ta kontakt for intervjuavtaler og påsynskopier: nina.engh@tv2.no eller tlf. 916 05 816.

Tid: Onsdag 12. desember fra klokken 10
Sted:
 TV 2, Dronning Eufemias gate 11, 0191 Oslo (Bjørvika)

«Bloggerne» - sesong 10 får premiere 1. januar på TV 2 Livsstil og TV 2 Sumo

Nina EnghPR- og medierådgiver

Bloggerne, Oslo Brenner, Gatebil, Premier League, utenlandske serier, barne-tv og C More-innhold.

916 05 816nina.engh@tv2.no