Invitasjon til pressedag for Bloggerne

Høstens sesong blir den niende i rekken for «Bloggerne» som får premiere mandag 10. september. Torsdag 6. september inviterer vi til pressedag – der du får møte bloggerne fra den nye sesongen.

I denne sesongen får vi bli bedre kjent med Caroline Berg Eriksen og Stina Marie Bakken - som er nye i «Bloggerne». Jørgine «Funkygine» Vasstrand, Julianne «Pilotfrue» og ektemannen Ulrik Nygård, Anniken «Annijor» Jørgensen, Anne Brith Davidsen og Kristine «Krisssy» Ullebø er også med når en ny sesong av «Bloggerne» får premiere mandag 10. september på TV 2 Livsstil og TV 2 Sumo.

Vi inviterer til pressedag torsdag 6. september kl. 10.00. Her får du møte bloggerne fra årets sesong, og det vil bli anledning til å gjøre intervjuer, opptak og ta bilder.

Ta kontakt for intervjuavtaler og påsynskopier: nina.engh@tv2.no eller tlf. 916 05 816.

Sted: TV 2, Dronning Eufemias gate 11, 0191 Oslo (Bjørvika)

Sesongpromoen ser du her!

«Bloggerne» - sesong 9 får premiere mandag 10. september på TV 2 Livsstil og TV 2 Sumo

Nina EnghPR- og medierådgiver

Bloggerne, Oslo Brenner, Gatebil, Premier League, utenlandske serier, C More-innhold.

916 05 816nina.engh@tv2.no