Oslo Freedom Forum

Invitasjon til presse-event 25 april: Oslo Freedom Forum - Dissent og kreativitetens kraft

The Human Rights Foundation inviterer deg med dette til å delta på et eksklusivt arrangement og panel i sammenheng med Oslo Freedom Forum torsdag 25. april.
Oslo Freedom Forum 2019

Dette er en unik mulighet for norske medier til å treffe fremtredende medlemmer av vårt globale nettverk av aktivister og journalister. I tillegg vil det være en god mulighet til å lære mere om årets Oslo Freedom Forum, som finner sted 27.-29. mai.

Arrangementet starter klokken 17.00 den 25. april, og vil bli avholdt i bakgården hos MESH, som ligger i Tordenskioldsgate 3 i Oslo.

Panelet vil foregå på engelsk, og vil blant annet bestå av tidligere Oslo Freedom Forum-talere Leyla HusseinMaziar Bahari og Maryam Al-Khawaja.

Det vil også være mulig å møte HRFs medie-team, som med glede vil legge til rette for intervjuer med årets fremtredende gruppe talere og aktivister. Medie-teamet kan også bidra til å koble deg til tidligere års talere som kommer tilbake til Oslo i sammenheng med forumet i mai, samt andre medlemmer av HRFs utvidede nettverk både under, og i forkant av årets Oslo Freedom Forum.

Etter panelet vil det avholdes en mottakelse hvor forfriskninger vil bli servert. Vennligst svar på denne invitasjonen per epost til bjorn@oslofreedomforum.com for å delta på arrangementet den 25. April.

For mer informasjon om din deltakelse i 2019 Oslo Freedom Forum, vennligst send en e-post til kommunikasjonsdirektøren på maggie@hrf.org eller norsk pressekontakt Bjørn Ihler på bjorn@oslofreedomforum.com. For å registrere seg for presseakkreditering for 2019 Oslo Freedom Forum, vennligst klikk her.

Om Oslo Freedom Forum

Oslo Freedom Forum