Invitasjon til kvartalspresentasjon

AF Gruppen (AFG) offentliggjør resultat for 1. kvartal 2019 onsdag 15. mai.

15. mai legger AF Gruppen frem resultat fra 1. kvartal 2019.

AF Gruppen (AFG) offentliggjør resultat for 1. kvartal 2019 kl. 07:00 den 15. mai. Selskapet vil presentere resultatene samme dag kl. 08:30 på Hotel Continental i Oslo. Frokost serveres fra kl. 08:00. Gi beskjed til AF Gruppen på e-post til Lars.Paulsen@afgruppen.no, eller pr. tlf. 900 25 969, innen tirsdag 14. mai dersom du ønsker å delta på presentasjonen.

Møtested: Hotel Continental
Adresse: Stortingsgata 24-26, Oslo

Presentasjonen holdes på norsk og vil også bli sendt som webcast. Gå til:
for å følge presentasjonen direkte.

Kvartalsrapporten for 1. kvartal 2019 vil være tilgjengelig fra kl. 07:00 den 15. mai på www.newsweb.no og på AF Gruppens hjemmesider, www.afgruppen.no

15. mai legger AF Gruppen frem resultat fra 1. kvartal 2019.