Invitasjon til konjunkturseminar tirsdag 26 september kl. 10

Tirsdag legger Hovedorganisasjonen Virke frem grep regjeringen bør prioritere for å sikre vekst og lønnsomhet i norsk næringsliv. Er det enklere å drive næringsvirksomhet i Norge etter fire år med blåblå-regjering?

Skal norske bedrifter lykkes i møte med skjerpende konkurranse og raske omstillinger må de ikke drukne i regler og innrapporteringskrav.

Virke presenterer ferske tall som viser hvordan norske virksomheter opplever regel- og innrapporteringsbyrden, historier fra virkeligheten om hvordan møtet med byråkratiet kan arte seg for små virksomheter i Norge – og klare løsningsforslag fra Virke til regjeringen.

Og hvordan går det egentlig med norsk handel? Vi presenterer også ferske prognoser.

Av administrerende direktør Vibeke Hammer Madsen og sjefsøkonom Lars Haartveit, Hovedorganisasjonen Virke

Når: tirsdag 26.9 kl. 10-11
Hvor: Henrik Ibsensgate 90